Goeiemorgen meiden!
Nou hier weer een vroege vogel.. keek om half 7 al op de wekker. Ben er om kwart voor 8 maar uit gegaan, met al dat draaien hou ik mn vriend ook wakker!
@Tweety: vervelend dat je niet zo goed tegen de kookluchten kan! Kun je niet vragen of je vriend kan koken? Best makkelijk lijkt me 😉
Ik heb juist dat als ik iets ruik waar ik misselijk van word, ik het echt niet hoef te eten! Zo was dat gister met de gebakken aardappeltjes en een keer daarvoor met een speklapje. Wel vervelend maarja.. het is zeker voor een goed doel!
@Allegra: Jaa, leuk he om het aan iedereen te vertellen. Heb je het met haar al vaker over oppassen gehad? Ben benieuwd!
Haha het is wat he op het werk.. bij mij weet mn baas en 1 collega het nu. Ik wil het maandag tijdens de vergadering vertellen. Ga denk ik een bord met beschuit met muisjes op tafel zetten.
Mijn baas weet het dus wel al.. alleen niet dat ik ga stoppen met werken. Ik weet zeker dat ze daar helemaal niet blij mee gaan zijn dus ik wil dat uitstellen 3 maanden voordat mn contract afloopt.
Wij gaan ook de combitest doen. We vallen niet in de risicogroep maar willen toch zekerheid. En daarbij lijkt het me altijd fijn te weten, mocht er iets mis zijn, of je kindje een afwijking heeft. Ik heb de test met 11 weken. Volgens mij is dat niet te vroeg. Laat dan een echo maken en ook bloedprikken.
@Miek: Veel plezier met de verjaardagen dit weekend!
@Supermama: Wauw een goeie echo! Top! Leuk he om dan nog een keer voor een echo te mogen. Eigenlijk vind ik dat er veel te weinig echo's vergoed worden!
@Zoe: Dat van die dvd wist ik niet.. zal het is vragen de volgende keer. Het is echt wel leuk om iets op cd of dvd te hebben van je kindje!
Ik heb zelf niet echt een idee of er een jongen of meisje in mn buik zit! Als ik denk aan de bevruchting denk ik dat de jongens sneller zijn geweest dan de meisjes... maarja.. haha dat is ook moeilijk te zeggen hoor!
Mijn vriend wilt het nu ook weten wat het is met de 20 weken echo. Hij wilt het dan alleen wel verborgen houden voor anderen, ben benieuwd of dat gaat lukken! Denk dat we toch ook wel hulp met de babykamer nodig hebben van mn vader en als dat niet gaat omdat ie dan weet wat het gaat worden... lastig!
Jullie gaan lekker opruimen dus, heerlijk!
@Lin: Fijn dat je nog niet zon last hebt van kwaaltjes, scheelt alleen maar toch? Wanneer gaan jullie het nieuws vertellen? Na de volgende echo? Dan heof je het ook niet meer verborgen te houden 😊
Wij hebben gister het kamertje besteld. Omdat de actie liep t/m 8 januari en de kamer 50% was afgeprijsd konden we het niet laten! In april wordt het geleverd dus nog tijd zat! Dit is m:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13525&groep_id=2130&merk=4775Nou wij hebben een uitje met mn schoonouders vandaag. Vanavond komen mn schoonzus en zwager erbij en gaan we uit eten.
Fijne dag vandaag!!