tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
lekker als je lekker weg kan 😃 bleeeh 😉 ik wil ook 😉
Lin76 schreef:He mis ik weer een aantal berichten....zie ik dat nou over het hoofd? Hoe kan dat nou?
Zoë85 schreef:pinkymeid moet jij altijd zo lang rijden dan deed ik een training broek aan!
mijn hoofd is ook net een vergiet haha, en mijn borsten doen zeer als ik er tegen duw maar noiet zo heel erg meer.
Marleen8 schreef:Ik voel me ook rot naar de meiden toe die een miskraam achter de rug hebben. Ik zit hier zonder reden te mauwen terwijl jullie zo'n vreselijke ervaring meegemaakt hebben. Dus sorry daarvoor!
Nou dan heb ik het nu van me af geschreven en dan ga ik het nu loslaten!!
Pinkymeid schreef:hallo meiden: hier sta ik nu s morgens misselijk op krijg dan geen hap door men keel bah s middags is de misselijkheid wat weg maar s avonds komt het weer terug als ik in bed lig iedere avond val ik ook op de zetel in slaap en na een uurtje word ik dan weer wakker, slaap de hele nacht door echt zalig en men tepels zijn nog steeds pijnlijk
butterfly1984 schreef:Wat een luxe hier allemaal slapen over dag haha... ik ben er ook wel aan toe... maar slaapt niet zo lekker met je hoofd op een bureau... gelukkig nog maar anderhalf uur en dan lekker naar huis... vanavond even bij mijn zus langs ze gisteren 20 weken echo gehad ben zo benieuwd hoe dat er eruit ziet...
Tej schreef:Hier nog eentje die geslapen heeft haha! Achja we hebben het nodig 😊
Gister smste mn schoonmoeder: Lusten jullie garnalen? (voor kerstdiner) Uhmmmmm.... ja dat lusten we! (Maar ik mag het niet eten!) Dat heb ik maar even niet gezegd haha. Toch lastig.. mn eigen moeder had het van de week ook al over het eten met kerst.. die begon ook over een garnalencocktail..
Denk dat we dan toch maar het nieuws voor het eten moeten vertellen (als het goed gaat natuurlijk) anders staat het ook zo onbeschoft!
Zit trouwens een leuk toetje te zoeken, ik maak het nagerecht voor kerst.. maar je mag niet eens ei wat in een nagerecht geklutst is ofzo he? Wisten jullie dat?