Poeh... Ik ben al even niet meer geweest.. Sorry.. Twee kindjes, sporten, families, vrienden, werk etc. T is allemaal erg druk (wel leuk druk) en ook wel vermoeiend. Ik neem niet altijd de tijd om, als ik al even voor de tv zit, de iPad te pakken en ook hier nog events te komen. Ik vind een fb update ook prima hoor, misschien zelfs wel fijner dan op een forum, op een of andere manier ben ik toch altijd nog voorzichtig met namen etc en ook of er niet iemand hier op dit forum kijkt die ik ken, en dat hoeft dan niet meer.. wat denken jullie?
Eliza; GEFELICITEERD! Twee keer wel te verstaan 😉 een dikke hoera voor D.ycke en natuurlijk een hoera voor de mooie echo!!
Wat fijn zeg, dat alles goed is! Ook leuk dat jullie nog naar de Efteling geweest zijn. Wat vond ze er van?
Danielle: wat snel dat Sam al tijgert! Ik zie L.ars dat over een maandje echt nog niet doen 😊 en spannend, nu jullie echt voor een tweede gaan... ben erg benieuwd.. Zou inderdaad leuk zijn als jij en Eliza samen zwanger zijn straks 😊 en slaapt Sam inmiddels al beter? Wat super vervelend dat ze zo verkouden was/is. Is ze al beter? En ja, ik weet hoe vermoeiend het is als je kind niet wil slapen... Nu is het gelukkig niet vaak zo dat we er samen met Thijs uit moeten, maa die tijden hebben we wel gehad... nu blijft hij vaak wel in bed liggen maar huilt gewoon heel erg veel en vaak. Komende donderdag ga ik naar de kinderarts omdat ik het nu echt tijd vind voor verandering en met behandeling van osteopaat, acupunctuur, huisarts, rust reinheid regelmaat hebben tot nu toe niets bereikt dus... En ik weet dat ik het niet moet zeggen want juist dan gaat heer mis maar de afgelopen twee weken gaat het (met af en toe een slechte nacht) echt heel erg goed! Hij wordt nu alleen weer erg vroeg wakker: 5uur of half 6. (Nu ik dit schrijf begint Thijs serieus wakker te worden zie ik op de babyfoon, hahahahaha) ach ja, misschien slapt ie zo weer verder.. En ben. Je al af van je schimmelinfectie? Ik heb er ook wel eens last van gehad, lang lang geleden maar ik kan me nog wel herinneren dat het inderdaad heeeeeel erg jeukte en een branderig gevoel gaf. Gelukkig was het bij mij met een pil zo over.
Miep; jammer dat jullie slecht weer hadden op vakantie. Zijn jullie gaan kamperen ja? In wentelt met Thijs of hadden jullie een caravan? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat met zo'n kleine erbij. Wat fijn dat ie helemaal níet gejengeld heeft, wat dat betreft wetenkinderen zich toch altijd wel te vermaken hè? Ook met slecht weer..
Wij hebben voor de zomervakantie in Frankijk, dordogne, een stacaravan met airco gehuurd op een camping. Heb er erg veel zin in! Nu alleen nog even zorgen dat we ook van die schermpjes met dvd dingen aanschaffen voor de autorit 😊 laat die twe emaar lekker naar Bumba, het zandkasteel en kabouter plop kijken 😊 mijn zus, haar vriend en die kleine gaan ook mee op vakantie, heel gezellig!
Ik ben fanatiek aan het sporten om de laatste kilo's van de zwangerschap weer kwijt te raken en het lukt goed! Ik woog voor mijn zwangerschap van L. 67kilo en bleef na de zwangerschap hangen op de 68. Op de sportschool hadden ze mijn 'ideaalgewicht' berekend en dat zou 63kilo zijn. Inmiddels woog ik gisteren 63.1!!! Hoera!! Nu nog volhouden en dat is dit weekend al erg moeilijk geweest want we zijn op stap geweest, filmavondje gehouden met lekkere hapjes en morgen supporten bij een mountainbike wedstrijd en daar zijn ook allerlei lekkere hapjes..... ach ja, dan de rest van de week maar weer opletten! Ik ben er wel echt blij mee want het is echt lang geleden dat ik 63 woog (ik denk wel 6jaar).
Zo, ik denk dat ik maar eens in bed ga liggen. Thijs blijft een beetje onrustig liggen draaien dus dat wordt vannacht wakker worden denk ik 😊 Truste!