Scallie: maandag punctie, spannend spannend spannend. Weet je al hoe je wordt verdoofd en ga je aan de oxazepam. Heb je tip van Merel gelezen: kruik mee. Nog even en je punctie is achter de rug
Merel: hoop dat je bms goed is en dan je tp. (fijn dat je die hormonen dan allemaal niet hoeft) Ook voor jou komen er dan weer spannende weken aan. Maar je hebt ervaring, dat scheelt misschien. Over wat je schreef wat betreft kansen: op de site
www.ivf.nl, wat ik een betrouwbare site vind, staat dat de kans op een miskraam na IVF ongeveer 20 tot 25 procent is. Dat vind ik heel veel. Je leest t ook vaak. Daarom denk ik dat het goed is om voorzichtig te zijn met verwachtingen. Maar goed iedereen doet dit op zijn manier. Aan de andere kant is het ook fijn om uit te gaan van het positieve.
HBB: lastig dilemma, waar je voor staat. Ik vraag me alleen af of het zin heeft om nu te beslissen of je woensdag of vrijdag gaat testen. Misschien bedenk je nu vrijdag en bedenk je woensdag dat je toch echt dan wilt testen. Vind het zo lastig voor je. Wat moet je nu he. Je kan niks meer doen. Moet je je gaan verheugen of moet je je voorbereiden op een teleurstelling? Wees lief voor jezelf. Koop iets leuks, ga naar een leuke film of iets wat jou een goed gevoel kan geven. Het komt goed met jou HBB. En ik hoop zo met je mee dat je deze keer al zwanger zal zijn en alles goed gaat.
Ik heb vandaag echo gehad. Rechts 10 eitjes, links kon ze mn eierstok niet vinden en lagen me darmen er voor. Ze zag links maar 3 eitjes. Die 3 lijkt me weinig. Mn vorige cyclus had ik er ook 13 in totaal, maar dat was mooier verdeeld 6 ene kant 7 andere kant. Toen zeiden ze dat dat goed aantal was, omdat als het er veel zijn dat je dan meer kans op over stimulatie hebt. Weet niet hoe het zit als ze zo als nu niet goed verspreid zijn. Het is volgens mij ook niet gezegd dat ze allemaal gaan groeien, toch? Maar goed ik zie het allemaal wel. Donderdag as eerste follikel meting. Puregon prikken gaat goed zelf, de deca laat ik toch nog maar even aan mn vriend over.