@ Sabine: Jezus lieve schat, wat een nachtmerrie! Die zorgen… dit is waar iedereen bang voor is… En dan kan je heel positief zeggen dat de kans nog altijd kleiner is dat je kindje niet gezond is dan dat hij/zij wel gezond is, maar jemig, je denkt nu toch alleen maar aan het ergste scenario! Ik wil je zeker niet ontmoedigen en vind het heel knap dat je nog iets positiefs op papier krijgt, maar mij had je kunnen opvegen… Wat een drama meis… Dit verdien je verdomme gewoon niet!! Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad en je verdient het om te genieten van je zwangerschap!
[SIZE=3]Dus nu gaan ze op het syndroom van Down testen… Waar testen ze normaal bij een vruchtwaterpunctie nog meer op of is jou dat niet verteld? Lieverd, al mijn kaarsen branden voor JOU!! [/SIZE]
[SIZE=3]
[/SIZE]
@Zonnebloempje: Wat spannend dat het nu ‘echt’ gaat gebeuren… Het is logisch dat het wat met je doet nu het echte werk gaat beginnen… Je bent nu zo dicht bij een eventuele zwangerschap dat je er steeds meer mee bezig bent… Ik hoop dat het allemaal goed verloopt en als je iets wilt weten of je ‘ei’ kwijt wil, dan zijn we er voor je!
Wat een irritante directrice zeg… Lief dat ze zo met je meeleeft, maar je hoeft het toch niet tot in de treure uit te leggen allemaal… Er bestaat ook nog zoiets als een privé… Ik vind het toch altijd wel heel veel schelen of iemand oprecht geïnteresseerd is of dat ze het traject IVF/ICSI gewoon interessant vinden…
Maandag over een week ga je beginnen met de Puregon, spannend meid!! Hoop dat je héél veel RIJPE eicellen hebt! Dat je maar goed mag gaan broeden 😉
Whaha, die opruimwoede… Daar zullen ze op je werk wel blij mee zijn geweest 😉
@ Wachten: Meid, wat fijn dat je nu minder last hebt van bijwerkingen, en dat je meer rust hebt! Ik hoop dat je die rust blijft houden… Kan me toch ook wel voorstellen dat als alles weer dichterbij komt, die spanning ook weer terugkomt.
@ HBB: Dat meen je niet! Nog een maand Lucrin??!! Alsof het niets is! Wat is dat kl*te zeg!! 10 mei pas intakegesprek?? En dan nog een maand voordat je met Puregon of Gonal-F mag beginnen? Hoe lang wacht jij nu al wel niet? Hoe gaat het nu met de bijwerkingen?? Merk je verschil in de ene of de andere maand of blijft het nu constant??
@ Tammy: Moeilijke keuze hè? Plaats je er één of twee terug… Wij hebben samen besloten om, ongeacht de kwaliteit, altijd één terug te plaatsen. We hebben dit besloten, omdat wij niet met het idee zouden kunnen leven dat als er iets niet goed zou zijn met het kindje of kindjes wij het misschien hadden kunnen voorkomen… Wij zouden ons altijd schuldig hebben gevoeld… Maar dat is ieder voor zich en ik denk dat je leeftijd en hoe lang je al probeert zwanger te worden ook een grote rol speelt. Wij zijn allebei nog jong en proberen pas anderhalf jaar zwanger te worden…
Wat superdat jullie woensdag over een week al de intake hebben! Gaat alles iets sneller, heerlijk! Jullie hebben al zo’n traject achter de rug dat jullie dit absoluut verdienen!
@ Butterfly: Begrijp ik het goed dat je voordat je start met Decapeptyl een uitgangsecho krijgt? Dat is wel heel netjes zeg… Dan krijg je zeker ook nog een echo voordat je met de Puregon of Gonal-F gaat spuiten of niet?
Je hoeft echt geen sorry te zeggen meid… Je kan altijd weer inspringen als je wat meer tijd/zin hebt 😉
@ Afke: JOEHOE YES SUPER FANTASTISCH!!!!!! Meid, ik kan je wel kussen van blijdschap!! YES meid!! Wat goed!! Ik ben helemaal blij voorje!! Wat een super oogst!! Er heeft iemand hier z’n best gedaan 😉 En dat ben jij!! En nu broeden geblazen!! Zorg goed voor jezelf en neem je rust!
Meis, dat de punctie zo is tegen gevallen zeg… Je zou toch verwachten dat het nu juist minder pijnlijk zou zijn, omdat de follikels rijper zijn dan de vorige keer of zeg ik nu iets raars?? Dan zijn ze toch makkelijker aan te prikken?
@ Iedereen: Sorry dat ik al ruim een week niets meer van me heb laten horen… Mijn sociale leven moest weer even wat inhalen…
Mijn HCG was afgelopen donderdag 4,5. Volgens het protocol mag je na 3 maanden weer zwanger worden zodra je HCG <2 is. Dus vanaf volgende week gaan we aftellen, de cryoterugplaatsing zal in de eerste of tweede week van juli plaatsvinden… Eerst werd er gezegd bij HCG <5, maar de plannen zijn bijgesteld… Nou ja, die week maakt ook niets uit 😉 Er is weer een cyste in mijn goede eierstok gezien, wel een kleine 31 mm. Waarschijnlijk een follikelcyste en geen endometriosecyste, dus dat is wel een hele opluchting! Die verdwijnt waarschijnlijk met de volgende menstruatie of tijdens deze menstruatie..
Ik ben weer ouderwets gezellig ongesteld… De pijnen zijn weer terug van weggeweest en het bad en toilet zien me weer regelmatig verschijnen 😉 Maar ik heb me lekker kunnen uitleven de afgelopen twee weken, dus heb nog wel genoeg om op te teren…
Lieve allemaal, ik wil toch even zeggen dat ik jullie allemaal schatten van meiden vind en het heel fijn vind om alles zo te kunnen bespreken met elkaar… Hoe langer je zo met elkaar praat hoe hechter het naar mijn idee wordt… Het is dat ik jullie niet in real life zie/spreek, maar anders waren we een hechte vriendengroep geweest! Ik wou het toch even zeggen ;-)
Liefs,
Merel