@ Sabine, oh wat gaaf meid, echt helemaal geweldig, ik kan me niet eens voorstellen hoe gelukkig je nu moet zijn.
ik ben helemaal blij voor je... en als wij dat al zijn, hoe blij moet je zelf dan wel niet zijn, toch?
van H4m heb ik ook niks gehoord nee, misschien wil ze ff afstand houden?
@ allemaal, gisteren de decapeptyl opgehaald, we hebben een beetje irritante koelkast, waar nog wel eens wat spullen in bevriezen, dus mijn lieve kerel heeft een thermometer erin gelegd en wat aanpassingen aan de draaiknop gedaan. echt lief, nu checkt ie steeds de temperatuur.
jawel, maandag beginnen. toch wel spannend, we zijn nu echt onderweg.
heb trouwens van de week de ivf poli gebeld, ik moet namenlijk 22 dagen de pil slikken (een strip is 21 dagen) en ik moet 16 dagen deca i.p.v. 14 zoals meestal de gewoonte is.
maar ze zeiden dat er veel drukte was, en dat ze zo meer mensen in kunnen plannen.
ze zetten je dan maximaal op 5 dagen extra deca, nou ja, wij hebben er 2.
ik heb dus 16 dagen deca en dan op de 10de dag van mijn puregon een echo, ben zo benieuwd hoe vaak ik dan nog terug zal moeten komen.
dat is op een donderdag, 12 mei en die week erna heb ik de zaterdag (14 mei een vrijgezellenfeest) 16de een belangrijk gesprek, de 17de sportdag, de 18de een belangrijk gesprek, tsja, voor hetzelfde geld moet ik dan nog dagen spuiten, maar je zult net zien dat dan de punctie is ofzo....
ach ja, niks is te plannen he, maar wel spannend hoor...
@ Tammy, jij zit toch ook in Nijmegen? ik vind ze daar allemaal zo prettig, ze dnken echt met je mee. succes met de GA, ik heb wel ff moeten janken bij het zetten van de proefspuit, heel stom vond ik, ik was de enige, maar was voor mij gewoon een ontlading, dat er nu eindelijk echt wat ging gebeuren. helemaal niet dat ik het eng vond ofzo, gek he?
laat maar even weten hoe het geweest is!!
@eff, spannend hoor, ik duim voor je mee dat er een goede afloop is, probeer inderdaad niet te gek te worden, hihi, dat zeg ik, maar ik ben helemaal zo'n stresskip, ben benieuwd hoe ik dan zal zijn.
liefs Zonnebloempje