@Tess: dat wordt klussen!! Dit is je 2e ronde en je lichaam kan echt nog trucjes met je uithalen. Wat heerlijk dat je het zelf ook aan je lichaam merkt Tess, dat is een goed teken toch! Had jij al eerder een zo'n positieve test gehad deze cyclus? Ik zeg altijd doen...niet geschoten altijd mis toch (mooie beeldspraak hier ;-))
Het kan best zijn dat je cyclus in de war is doordat jij niet helemaal fit was en een blaasontsteking hebt/had. Nu weet je in ieder geval zeker dat je ei er aan komt...
@Evi: het is heftig he die eerste weken. Lekker aan toegeven en lief voor jullie zijn. 😊
Wat klinkt dat leuk hihi. Ook grappig dat het groeien bij jou ook zo snel gaat meis. Komt die broek toch nog van pas haha.
Nou goed nog 1 keertje dan haha. Ik moet ook niet zeuren hoor, er lag als het goed is al een mooi voorraadje klaar voor als het ei al wel gesprongen is. Ik heb mezelf inmiddels ook wel gerust gesteld. Op een of andere manier ben ik denk ik toch niet helemaal fit. Heb nog steeds buikpijn en ik heb een ontzettend pms gevoel ook qua emoties. Heb mezelf vanmiddag maar even apart genomen en streng toegesproken. En ik heb alles wat ik lekker vind gekocht. 😊 Dat mag gerust voor een keertje.
Na gedane arbeid is het goed rusten. We zijn hartstikke druk geweest en deze keer met het elektrische voeteneind zo ver mogelijk omhoog + kussen onder mijn billen + lief die "soft kitty" van de big bang theorie zingt haha.
Voor wie het niet kent, hier de link
http://www.youtube.com/watch?v=sIp77PUvLTEHet probleem zit hem niet in het versieren, hij is altijd startklaar. 😊
@Myuna: zo ziet het er bij mij altijd uit.. Niet leuk maar valt ook niets aan te doen. Ik hoop dat het snel over is voor je meis.
@Sylvestertje; wel nee die arme schat doet zo zn best. Haalt het niet in zijn hoofd om expres zo laat thuis te komen. Maar het is niet mijn dag/week ofzo. Net wat ik zeg. Ik lijk enorm veel last te hebben van pms 2 weken na mijn ongi haha.