Goedemorgen Dames
Ik rol net mijn bed uit na een waanzinnig geslaagde Sinterkerstavond! Schandalig verwend, mijn topkok compleet de keuken uit gekookt en lekker aan de wijn gezeten.:-)
Lief is nu naar zijn werk, hij was 1e kerstdag pas om half 3 's nachts thuis en ze moeten daarom vandaag nog schoonmaken.
Schandalig!!
@Tanja: Welkom!!
Ik ben Puck, 28 jaar en samen met Lief die 29 is. We zijn nu bijna 5 jaar samen en wonen alweer bijna 4,5 jaar samen.
We zitten nu in de staart van een intense verbouwing en dan is ons huis er ook helemaal klaar voor.
Jammer genoeg schoot ik in ronde 1 compleet in paniek van het ont-spiralen en alles wat ik wel niet voelde. Daarom hebben we besloten de plannen even uit te stellen.
Nu kan ik eerst opnieuw mijn lichaam en zijn gekke dingetjes leren kennen. 😉
Duss zoals de rest ook al zei, probeer rustig te blijven en vooral te genieten van de tijd dat je nu nog lekker samen bent en vol op kunt klussen.:-)
Voor de mensen die zich vervelen op internet en babydump inmiddels kunnen dromen heb ik hier een link naar een heel stom spelletje
http://www.spelletjes.nl/spel/bubble-shooter.htmlSuper verslavend en het is mij nog maar 1 keer gelukt het uit te spelen.. ik doe nog even een poging...