Heey meiden
Ik ga even reageren, maar moet zo naar de VK dus weet niet hoelang ik tijd heb, dus mocht ik ineens afbreken snap je waarom. Lucky voor jou ben ik ook wiegje foto aan laden, dus als die optijd klaar is plaats i die uiteraard ff snel, ben ik even ego maar dan snap je waarom.
Allereerst Linda wat onwijs balen voor jou zeg 😞 had zo goede hoop voor je, en ik snap heel goed dat je voor jou gevoel gewoon te lang bezig bent. Dat vond ik in ronde 3 al toen ik begon, dus je hoeft jezelf zeker niet te vergelijken met ons. IVF, PCOS en 2 miskramen is niet de normale gang, dus jij mag best verdrietig zijn met al jouw pogingen schat. Hopelijk kan je snel weer verder met nieuw eitje, klinkt stom , maar bedoel goed.
Ruthje: jammer dat de tuinbeurs tegen viel, juist nu je zo lekker wil klussen en het weer zo lekker is. Het is voor je schouder wel beter miss dat je niets gevonden heb, kan je verplicht rust nemen 😉
Bella: jammer zeg van je ongi, ik wil je dan ook veel succes wensen in de MMM we zullen je steunen meis echt waar. Je vind het soms jammer dat sommige meiden uit sommige topic ineens weinig online zijn, maar zijn vele, waaronder ik, die dan wel stiekem meelezen;) en kijken hoe met je is 😉 dus meid ik ga hpen dat het snel beter word voor je.
Carnaval ja helaas het was stervens druk, en roken roken roken 😞 zels 1 cafe MET bewaking waar stond ROOKVRIJ, en toch roken he.
Ik ging mee omdat ik dit niet wilde afpakken van suus, het is al moeilijk genoeg dat ik zwanger ben en als ik dan ook nog een dit afpak dat doe je gewoon niet zomar, dus ben gewoon lekker meegegaan en zien wel hoe het was. Maar het was helaas toch teveel voor me, we zijn er toch nogg flinke tijd geweest van 17-21 en hebben gezellig samen gegeten ( lees patat 😉 ) en 1 tent was ook wel gezellig, tot er een orkest kwam en ik niet meer kon staan en tot steken aan toe kreeg in me buik 😞 dus na 5 uur hielde we het voor gezien.
Maar verder was erg gezellig met suus en me andere vriendin hoor 😊 en ik vind het JUIST leuk aan suus dat ze zo enthiosast over iets ka zijn, beter dan iemand die bij alles zegt " ach ja vind wel best" 😉
nou heb het toch gered haha, me schoonmoeder komt hier zo en dan gaan we naar de VK, alleen de VK die dienst had zit bij een bevalling dus ze belt me als ze klaar is daardoor kan de afspraak iets later zijn, maar beter laat dan nooit want ik wil me kindje's hartje weer horen.
hier onder fotos van de babykamer zoals het nu is, zo goed als af, ik doe altijd via mijn album IPV bijlage, dus als de MOD ze weghaalt, wat ik wel snap IVM ruimte, dan geef ik later wel weer de link van mijn album kan jezelf kijken 😊
ik vind de babkamer geschik voor zowel jongens als meisje...vinden jullie niet?
helaas krijg ik door alle roze kleding die ik KRIJG ( dus niet eens zelf koop) veel commetaar en reacties dat het weleens een jongen kan worden, maar ja mijn schoonmoeder geloot heilig dt meisje word, en ik heb haar gewaarschuwd, maar ze geniet ervan, kan ik er dan ook niets aa doen, ik geniet weer onwijs dat zij geniet, en tuurlijk vind ik alles beeldschoon en hoop daardoor dat iedereen gelijk heeft...en zo niet heb ik altijd een tweede kans op meisje, en anders vast wel nichtjes ( of een meisje van suus 😉 )
het is wat anders als ik zelf de muren roze maakt en de kinderwage roze koop 😉 dat zou niet verstandig zijn onder de 20 weken echo van 28 maart 😉
Heel verhaal geworden, maar wel precies optijd klaar.
Liefs Joyce