Die HG is idd superspul...heb ik in mn vorige huis gebruikt toen ik de douche die zwart was van de schimmel en viezigheid toen ik dat huis kreeg weer wit wilde krijgen.
Het is gelukt toen!
liefs
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
susannelilian schreef:Dankje lieve Snippie, we doen ons best om hoop te blijven houden!
Liefs Susanne
heb sinds mei 2009 meiden hier zwanger zien worden waarbij het onmogelijk leek...snippie, bella, monalia, eef...allemaal leek het onmogelijk
Wat een rust en ruimte daar in Friesland. Ruthje: ben om die reden jaloers op je woonomgeving. Ook al weet ik niet zeker of ik er wel goed zou passen
ruthje schreef:Als 2 jaar al onmogelijk lijkt...hoe onmogelijk is mijn 4-jarige traject dan? Klinkt net alsof ik de hoop dan wel helemaal kan verliezen..... :?
Komt bij mij toch een beetje raar binnen...vast niet zo bedoeld maar ik stoor me er toch een beetje aan.
liefs
ruthje schreef:Snippie, ik zeg niet dat 2 jaar niks is.
Ik vond de bewoordingen van onmogelijk gewoon pijnlijk, want dat zou betekenen dat er voor mij helemaal geen hoop meer is...vandaar mijn reactie welke dus op meerdere manieren kan worden gelezen. Helaas.
liefs
ruthje schreef:Het woord onmogelijk zegt nml in de context zoals het geschreven was dat je na 2 jaar eigenlijk geen hoop meer hebt op een zwangerschap. Alleen nog maar in uitzonderlijk wonderlijke gevallen.
Op dié manier had ik het opgevat.
Heb echt enorm veel last van mijn ongesteldheid, enorme krampen en opeens enorm veel bloedverlies, veel meer dan normaal. En ik zou ook zo graag weer naar mijn ovulatie willen uitkijken maar ik mag dus waarschijnlijk deze maand geeneens proberen. En dat voelt gewoon ff K*T! Ik weet wel dat die laparoscopie juist goed is en hopelijk iets oplevert, maar toch baal ik vandaag van alles!
snippie schreef:En de moed mag je laten zakken maar de hoop nooit verliezen! er komt een dag
Dat jullie allemaal mama,'s zullen zijn!
En sorry voor mijn opschudding!ik ben nu weg van dit topic want vervuil het een beetje!
Dikke knuffel to you all!!!!!