@Dani: dankje meid, heb een stuk beter geslapen dan gister! Jij werkse vandaag!
@Lucky: ik begin het te geloven, mn temperatuur was vanmorgen weer 0.24 graden hoger dan gister en eergister :D! De wereld is soms zeker heel oneerlijk, ga Ineke echt zo erg missen en leef zo mee met de familie, het is voor hun zo moeilijk! En dan is het zondag ook nog moederdag, zal voor hun een erg beladen dag zijn. Vandaag is de crematie in besloten krijg, wou Ineke graag zo en dan moet je dat natuurlijk respecteren... Nee Lucky, je gaat niet ongi worden!!! Ik blijf voor je duimen! Heel veel sterkte op je werk vandaag, we slepen je er wel doorheen! Ook ik zal je NOG niet feliciteren, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik dat binnenkort wel kan doen ;). Een streepje is een streepje en zo'n test liegt niet!
@Elmo: lief hoor dat je mee blijft spieken met ons en over anderhalve maand volg jij ons inderdaad gewoon op in de zwangerschapsgolf :D!
@Stiertje: lief dat ook jij met ons mee blijft lezen en sterkte met het stimuleren! Je kan het meid en dan sluit ook jij aan in de rij van de zwangerschapsgolf :D!
@Ruthje: ga nou es een test doen, nu nog steesds zo'n hoge temp beloofd heel veel goeds, jij begint gewoon met de zwangerschapsgolf en dan had ik dus toch gelijk met dat je gewoon zwanger bent ;)! Dan wordt morgen jullie dag, zwanger en het contract van je man wordt verlengd, woeeeeeeeeeeeeeeehie!!
@Tweety: dankje voor de hcg!!
@Erica: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, gefeliciteerd meid!! Ik snap dat je nog niet helemaal los durft te gaan, maar ik weet zeker dat het dit keer goed gaat!! Hoe ver ben je? Ik doe nu inderdaad eindelijk mee voor het echie, vind het zooooooooooooo spannend! Helaas moet ik nog bijna 2 weken wachten voordat ik weet of ik wel of niet zwanger ben, maar hopelijk kom ik die tijd een beetje goed door en blijft mn temp nog lang hoog :D! En tuurlijk vind ik het goed als je mee blijft schrijven, graag zelfs! Je hebt het onwijs verdient meid, gun het je zo dat het deze keer goed blijft gaan en daar heb ik alle vertrouwen in! Jij ook dankje voor de hsg!!
Hier was vanmorgen mn temp weer hoger (36.99), dus mag er nu toch wel vanuit gaan dat ik mn ei gehad heb, zeker omdat Fertility Friend nu ook mn ei aangeeft :D!!! Nu in spanning de komende wachtdagen afwachten, hopelijk kan ik me straks ook aansluiten bij Erica, Ruthje, Lucky, Linda en Dani en dan volgen daarna gewoon de anderen :D!!!!
Liefs Susanne