Lunanoa schreef:Loesje: Hoelang deed jij erover?
Waarover precies? Huis kopen of zwanger worden van Gijs? 😊
Het huis hebben we binnen een maand gekocht :oops: Op dinsdag 22 maart hoorde vriendlief dat hij een vast contract had, en 14 april zijn we een prijs overeengekomen. Helaasch is de hypotheekadviseuze ziek. Baal er best een beetje van. Maar gelukkig moet de sleuteloverdacht nog steeds goed komen en zijn er al 2 offertes van voordat de rente opeens ging stijgen (het is maar waar je opeens over na moet denken)
En zwanger worden ging in 3 maanden, en ik hoop dat we eind juni er echt voor gaan (en dat het dan niet een jaar gaat duren... Maar ja, dat hopen we allemaal!)
Joya, je houdt het wel spannend!!! En een cb met zw-schapindicator? Ik ben benieuwd
Shandrani, klimmend meisje in het zwembad dus... je zal wel ogen te kort komen op dit moment.
Claudia, zolang ze lekker in haar vel zit, is een klein meisje toch ook een feest 😉
JK, wat zielig dat de kleine man hooikoorst heeft! Ik heb echt met hem te doen. Dikke knuffel.
Zit nu even snel tussen de vergaderingen door te spammen.. Zo weer verder, en dat met dit mooie weer. Hopelijk volgende week maandag ook nog, dan kan ik lekker bbq-en op mijn verjaardag!