He meiden,
Vrouwholle en Monalisa, het Cambridge dieet is goed vol te houden, ik heb geen honger. Helaas wel lekkere trek :evil:.
Vrouwholle, Ella speelt nu vooral met haar poppenhuis van Little People, en verder het liefst met een vormpjes en bakjes die ze leeg kan gooien en weer kan vullen (bijvoorbeeld de vormenstoof). Ook haar loopauto vindt ze geweldig. Wat goed dat Vinn uit een pakje kan drinken, bij Ella lukt het alleen nog met de rietjesbeker.
Joya, wat een geweldige foto, die maakten ze helaas niet in Ouwehands dierenpark...
Bloem, ik hoop echt dat je cyclus nu weer een beetje op orde komt. Wat gaaf een andere auto met een open dak nog wel, heerlijk. Ik heb sinds een maandje mijn peugeot 107, ook een erg fijn autotje. Veel plezier vandaag in de sauna.
Lex, gezellig dat je mee komt kletsen.
Huisvrouw, goed bezig met sporten! Spannend met de pillen, maar ik begrijp dat je er nu wel klaar mee bent.
Pusta, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van!
Mickey, fijn dat je aan het bijkomen bent op vakantie, nog even lekker relaxen!
Shandrani en Tara, ik hoop dat jullie klusmarathon effect gehad heeft :-D. Op naar het maar topic!
Cindy, fijn dat je over het algemeen niet zo moe bent, wel erg vervelend dat het je soms zo overvalt...
Monalisa, lekker wezen shoppen, altijd leuk! Wij hebben hier erg veel feestjes gehad en manlief is vandaag trainen voor de 4-daagse, druk weekend dus. Lekker donderdag pas weer werken, dan krijg ik vakantie :).
Wat betreft lengte/gewicht: Ella was 3 weken geleden (met 1 jaar dus) 9580 gram en 77,5 centimeter. Ze draagt nu maat 80 en van sommige shirtjes en jurkjes past ze 86 (al zit dat wel wat ruim). Haar broekjes zitten trouwens ook altijd te ruim rond haar middel, maar ze heeft ze wat betreft de lengte wel nodig. Rokjes kan ze bijvoorbeeld nog gemakkelijk maat 68 aan omdat die wel wat korter mogen zijn.
Gisteren nog naar de HAP geweest met Ella. Ze kreeg maandag wat vlekjes/bultjes op haar buikje en we namen aan dat het hitte bultjes waren. Alleen werd het in de loop van de week steeds erger tot ze gisteren echt helemaal onder zat en ze bovendien 39 graden koorts had. Ze dachten eerst aan de 5e ziekte, maar dit bleek het uiteindelijk toch niet te zijn. Ze heeft nu dus een oorontsteking en door het virus krijgt ze uitslag op haar lijfje. Vannacht was ze zo'n beetje om de 2 uur wakker, ondanks een zetpil en net wilde ze weer moeilijk gaan slapen. Verder is ze gelukkig wel vrolijk en ze drinkt en eet goed...