http://www.menstruatiekalender.net][/url]
Zo nog een keer mijn temp.kaartje. (met 4 jan. als eisprongdag en na de tweede dip de innesteling)
Mijn temperatuur was vanochtend weer 1 tiende lager. Echt zenuwslopend zeg! Hij mag eigenlijk niet verder zakken. Balen is wel dat dat iedere keer de volgende dag pas is dat ik dat weet 😊 Maar gelukkig wel goed kunnen slapen vannacht.
Gister nog wel wat bloedverlies gehad. Het is ook niet echt weinig ofzo maar wel totaal anders. Andere kleur, andere vloeibaarheid en nog steeds heel helder. Het is er ook plotseling, net zo plotseling als dat het opeens weer uren weg kan zijn.
Waar ik me meer zorgen om maak zijn de krampen die ik gisteravond gehad heb. Ik heb gelezen dat dat gewoon kan maar ik weet ook dat krampen te maken hebben met een miskraam en dingen eruit mikken. Maar ja de krampen hebben er niks uitgemikt 😊 Wel heel heel veel pijn gehad. Mijn buik kon een paar uur niet meer in of uit. Kon niet naar de wc en ademen door mijn buik. Maar nu is het weer wat ontspannen gelukkig.
Verder voel ik nog niet zoveel...het is afwachten, afwachten en nog eens afwachten...