maal schreef:whahahah june dat had ik nou ook vanaaf ruzie en hem helemaal zat zijn,,, we are 2 of one kind.......
maar jou ding is wel moeoilijk want dat manische zet je niet zomaar uit,,,als je et uitlegt wat zegt ie dan???....
moet zeggen dat mijnes ook egt niet elke dag bij mijn moeder zit,,mijn moeder is zoals ik vaak wat negatief snel in de stress en hij ziet de heel wereld als een speeltuin en heeft nooit een probleem,,, daar kan hij ook moeilijk mee omgaan,, maar ik roep tegenwoordig als we me moeder meeten: JE FAKED HET MAAK VERDOMME, GLIMLACHEN EN GEZELLIG DOEN! maar blijft lastig dat ik weet dat hij niet graag daar is (hij vind r wel aardig maar moeilijk)
Brrr....Maal wat lijken wij toch op elkaar hahaha......
Mijn vriend heeft hetzelfde, hij zegt dat hij heel veel van mijn moeder houd maar hoe hij soms over haar praat doet mij echt verdriet, hij zegt ja mijn vader heeft toch ook spierziekte en hij doet toch ook nog heel veel, maarja zo´n ziekte tussen je oren is zo moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders......ik ben zo blij als mijn moeder blij is!!!! Een moeder die zegt dat ze een eind haar leven wilt maken is echt niet leuk.
Maal, als we allebei zwanger zijn spreken we een dagje af om naar de zwarte markt te gaan, lekker babydingen scoren hahahaha.......CHEAP