sorry liek dat ik erover begon.. vindt het toch ooit moeilijk om te reageren op meiden die al zo lang bezig zijn.. dan vallen mijn "problemen' echt in het niet.. probeer me in te leven maar weet niet of dat gaat.. denk dat je zoiets zelf meegemaakt moet hebben om erover te kunne prate.. heel egoistisch maar vind mezelf af en toe al heel erg 'zielig'
kan je alleen maar heel veel geluk wensen 😊
ik ga nu lekker naar mn bedje.. ben moe.. morge weer lange dag.. van 8 tot 18 en we hebben geen pauzes.. doen wij niet aan 😊 dus komt goed!
xxxx
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
Dames, jullie kletsen echt te veel! Ik kan t allemaal niet bijhouden!
Ik heb vandaag de rest van de dag lekker rustig gedaan. Wilde net de was ophangen, komt m'n schoonzusje binnen: "wat nk je dat je aan het doenbent?" ik: "em, was aan het ophangen?" Zij:'niks ervan, hup ga op de bank zitten. Ik doe dt wel" enze greep de was uit m'n handen...:-? Haha Er werd voor me gekookt en gepoetst. Schoonma nam de strijkwas mee en morgenvroeg om 7 uur stipt staat mn schoonzusje weer hier want ze wilde hier zijnvoordag m'n vriend ging werken zodat ik geen seconde alleenwas! Dus ehm over de vraag of er goed voor me gezorgd word.....;) ik word over-zorgd!;) haha
Mentaal gaat het eigenlijk wel moet i zeggen, maar heb ook wel al eenweek de tijd gehad om aan het idee te wennen, en nu benik ook blij dat t allemaal achter de rug is enwe verder kunnen. Alees nu afwachten op de testen.....
Pris: wat rot voor je zeg! Hoop dat je baarmoedermond sluit enalles goed komt!!! Sterkte ermee en heel logisch dat je wat traantjes gelaten hebt!
@pris ik hoop voor je dat alles goed komt, ik ga duimen voor je! We zijn weer thuis van een gezellig avondje bij mijn schoonzusje. Heb eclips en pirhania of hoe je het ook schrijft) gekeken. De mannen zijn naar de bios geweest:new kids. We gaan lekker slapen nu, erg moe Tot morgen
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
sorry dat ik gisteren zo abrupt weg was, maar vent moest erug nodig een spelletje spelen (op de laptop 😉 )
GND; vond het juist wel lekker om even bij je te spuien hoor! heb heerlijk geslapen. sorry als ik geirriteerd naar jou toe overkwam; was puur op mezelf gericht... blijft beetje lastig om op een forum over gevoelige onderwerpen te praten.
ga nu werken, en krijg nieuwe ketel vandaag; dachten dat ie gemaakt was maar hij valt nog steeds uit elke x als je hem nodig hebt, dus fijn dat de loodgieter vandaag al kon! (eergisteren gebeld)
girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
heej liek... maakt niet uit.. dacht dat jij het misschien vervelend vond.. maar dat was dus niet.. en als je wilt spuien.. doe maar lekker haha hebbe we allemaal welles nodig!!
lin fijn dat je een leuke avond hebt gehad.. altijd gezelllig schoonzusjes onder elkaar... (mijn schoon'zusje' is homo haha ook altijd lache) en maal... wij moete allemaal weer op tijd werke.. dus ook op tijd naar bed.. helaas..
hier verder alles redelijk.. nog steeds geen ongi.. dag 43! wil nog tot vrijdag wachte met teste.. zal toch wel weer nix zijn.. ik moet vandaag heeeeeeel de dag werke ow ow wa ben ik zielig 😊
doei!! xxxx
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010
zo meiden. ik heb even geen tijd om alles terug te lezen. Druk aan de klus in het huis! Dus vriend is even naar de kapper en we gaan zo weer verder. Gaat het eindelijk afkomen hier! Ben helemaal blij! we zijn nu bezig de ooit-babykamer te schilderen (muren) en vanmiddag boven de plakplinten erop. Na de kerst gaan we ook nog even een paar dagen aan de bak! Fijn de vakantie lekker relax aan de klus en aan de klus 😉
Priscilla4Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 1 januari 2005
mn thyrax is sinds vandaag aangepast... kon niet eerder terecht.. maar denk toch dat t fout aan t gaan is hiero.. gisteren steken en buikpijn.. en nu last van mn onderrug en bloedverlies is meer geworden... hoop egt dat t as t toch fout moet gaan gewoon op schiet en snel fout gaat.. maar dit zal altijd ons eerste kindje blijven... gevoelsmatig...
liefs
vaddieOud lidBerichten: 2.674Lid sinds: 1 januari 2005
Hier gaat het nu weer lekker. Had maandag alweer buikgriep. (vorige week ook al) Dag 5, ronde 1 Al aan het klussen geweest. Vriend meteen hyper, dus maar even uitgelegd hoe het zou moeten werken... Gelukkig (nog) niet veel last van ontpillen. Merk alleen wel dat mijn libido omhoog gaat. Nog hoger. Zelfs met pil had ik al meer zin dan mijn vriend. Dus dat word hard werken voor mij om te zorgen dat we op vermoedelijke dag 12, 14,16, 18 van mijn cyclus klussen. Frequentie voorheen: 1x per 2 weken ofzo. (dat krijg je helaas na een relatie van 10 jaar)
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Alles gelezen maar nog steeds weinig puf om t ereageren.... Vandaag en morgn ziek gemeld zodat ik ff lekker kan uitzieken zodat ik niet met kerst in mn bedje hoef te liggen! Vriendje was al afgewerkt en komt zo lekker naar huis, kan ie lekker voor me zorgen 😉 Maybe tot later!! xx
linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
jeempie nikita, nog steeds niet aan het opknappen! Gossie! Goed dat je je ziek heb gemeld!
Priscilla, sterkte. Hoop ook voor je dat het snel weg is. klinkt niet erg hoopgevend dat het goed gaat komen. Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het is bijna kerst! Tijd voor wonderen!
Hier is de ooit-babykamer in de verf. Straks boven overal plintjes leggen. Ben echt zo blij dat er weer een redelijke stap in het huis gemaakt is. Stond zo lang stil! Maar nu gaan we weer verder! me is blij! Helaas moet er nog heel veel gedaan worden maar ja de eerste stap is weer gemaakt! Vandaag nog even verder en volgende week weer! Nou dan hebben we 5 dagen in het huis gewerkt! Dat is toch best fijn!
wat gaan jullie allemaal volgende week doen? ik ga woensdag naar kerstland in de veemarkthallen te utrecht. een overdekte kermis, circus, braderie entertainment enz. mijn pa doet de entertainment:D heb er veel zin in
nou ben het klussen in huis langzaam aan wel zat. We zijn 16 feb begonnen... Dus das al een mooi tijdje. Maar ja het gaat wel steeds leuker worden! Maar ja het is nog lang niet af! Maar ja het lijstjes is wel steeds korter aan het worden! Want dat lijstje is echt nog zo lang! Maar ik ben ook zo blij dat de ooit-babykamer al in de verf is. Scheelt weer als het ooit zo ver is! Dan hoef ik alleen nog maar de leuke dingen te doen 😊 Moet alleen nog wel het raamkozijn van die kamer doen. Maar ja daar heb ik echt nog geen zin in!
volgende week gaan wij weer aan de klus 😃 vandaag nog even wat dingen doen maar we moeten nog heel even wachten tot de verf droog is. En dan zo weer verder 😊
tja vandaag, vrijdag en zondag gaat het worden (en vast ook nog wel dinsdag ;)) We hebben beide vrij dus gaat wel goed komen 😃 Maar ja heb er weinig vertrouwen in hoor! Heb het nu al zo vaak op mijn ei gedaan... Maar ja we zien het wel. Ik ga er iig niet vanuit dat het gaat lukken. KAn het alleen maar meevallen 😃
haha ja dat hoop ik ook, maar ja heb eigenlijk ook de hoop wel weer opgegeven 😃 Na een jaar ga je er toch anders mee om dan de eerste aantal rondes... Verder niks negatiefs in mijn hoofd ofzo. Ik ben nu in de modes ik zie het allemaal wel! Want mijn best doen was tot nu toe ook niet erg succesvol.
Ja is ook zo... Gewoon lekker genieten 😊 Hoe minder je er vanuit gaat, hoe leuker het posi resultaat 😃
Hier beetje aant neuzen voor hypotheken etc op inet... In nieuwe jaar heben we afspraak staan met iemand die ons beetje wegwijs hierin gaat maken dus vast beetje voor onderzoek doen 😉
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
he liek ook even van de partij 😊 hoe is het vandaag?? weer over je dipje van gister heen?? af en toe keer huilen lucht op en geloof indd wel dat jij je hier beetje stoerder voordoet dan je bent... geeft niet, mss beetje zelfbescherming, maar af en toe je ware ik laten zien is ook niet erg. zijn wij toch voor om bij te spuien 😊
@liek, hie rmag je altijd je ei kwijt meis dus lucht lekker je hart! Hier worden we dat niet moe hoor!
@slotje, wel lekker dat het zo opschiet, ik weet hoe lang dat klussen in zn werk kan gaan, Wij wonen er al 2 jaar maar nog steeds van die klussen die nog moeten gebeuren!
@Prisc, meis wat balen zeg! Ik hoop het beste voor je...
Hier ook geen verwachtingen met het 'klussen', miss idd om je zelf te beschermen. En merk dat ik er nu beter mee kan dealen en weer meer geniet van het vrijen...
meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
als t goed is komt mn schoonmoeder zo om mn behangtje op de muur te plakken! Over klussen gesproken... dus van de week de lijst afmaken en misschien is het volgende week dan helemaal klaar! Als ie af is zal ik t resultaat op hyves zetten!
Heel ff zit id trein ga ff met me schatje naar de kerst markt in amsterdam.. Zal later ff reageren...... En schrik onze gasten niet zo af meiden!!!!!! 😛 tot later ladies liefs
hi! ja gaat goed hoor 😊 met u? heb je al een 'eigen' cyclus gehad? ik weet hoe t voelt, moest er ook zolang op wachten, gelukkig wel met goed resultaat maar toch... als het langer had geduurd was ik gek geworden!
hier ook alles goed hoor! Helaas geen eigen cyclus... maar we zien wel we vrijen lekker verder, als er in februari nog niets is dan laat ik me door sturen...
ik ga gauw dames, schoonmama staat aan de bel!
RebeccaOud lidBerichten: 2.499Lid sinds: 3 augustus 2010
ja je hebt gelijk! ik zal je cyclus wel even toespreken: HUP EI VAN MEISJEP, ONTWIKKEL EN SPRING! Nikita, oooh get ik had gister ook zo'n hoofdpijn, blegh! goed slapen helpt! linnie: wow kun je dat! knap hoor.. ik moet er maar nie aan beginnen...
zo wij zijn ook klaar met klussen voor vandaag. Ben weer helemaal blij! Straks met ons avondeten naar mijn papa en mama. onze extra vriezer is er mee gestopt. Nu kan ik niks meer invriezen en had genoeg eten gekocht zodat ik het in de vriezer zou doen zodat ik niet meer hoef te koken als ik ga werken.... Nou ja helaas dus. Maar ja nu heb ik zoveel dat ik niet weet hoe het op moet komen! dus dan maar bij vader en moeder eten 😊
Daar ligt ook nog hout voor ons huis. Ik heb een kansloze nis in het huis. Daar was vroeger een kastachtig iets. Maar ja ik wil niet zoals alle andere mensen daar planken in en dan iets op de planken zetten. Dus ik ga een soort kamerscherm maken (want ik wil ook niet een gatenkaasmuur maken) die zet ik er in. Dan doe ik links bordkrijtverf, in het midden hang ik fotolijkstjes en recht magneetverf. Dus dat ga ik dan maar gelijk meenemen. Morgen de verf kopen dat ik het kan maken 😃 Vriend wil morgen niks doen dus dan wil ik alleen maar leuk klussen 😊
Rebecca, hoe is het met uk? En op je werk? Hoe reageerde ze?
EHMVPOud lidBerichten: 1.111Lid sinds: 1 november 2010
lieve mensen!!! Het is hier echt niet bij te houden!!! heb heel vluchtig wat dingen doorgelezen. @Pris, veel sterkte meid, hoop voor je dat het nog goed gaat!! De rest van de dames ook veel sterkte en succ6 deze dagen!! Ik ga weer even afstand houden van de site, Even niet steeds aan baby's denken. Vind het wel leuk hoor maar voor mijn idee is dat niet goed als je er teveel mee bezig bent. (net als ik de afgelopen maanden) Mijn vruchtbare week komt eraan, en natuurlijk de feestdagen. heb besloten dus even te stoppen hier op het forum en gewoon lekker te gaan genieten van mijn mannetje Volgend jaar kom ik weer terug. hihihihi klinkt lang he!!! hoop dat er dan veel mensen zwanger zijn geworden!!! succ6 dames, en PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
groetjezzzz Ellen
hi slotje! gaat goed met uk... en met mij wisselend, vandaag heel goed, gisteren heel verrot, dus ach.... maar beetje rustig aan doen, heb deze week compensatieweek dus lekker vrij. Ze weten het op mn werk nog niet... ik ga het denk ik volgende week vertellen, ik durf t gewoon niet... erg he!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
hoi dames, het spijt me maar heb niet alles bijgelezen, zit momenteel in een emotionele rollercoaster...
mijn schoonvader is in het ziekenhuis opgenomen, herseninfarct, al met al gaat het redelijk met hem, spraak is niet optimaal en schrijven lukt ook niet zo goed maar het zou met wat oefenen weer helemaal goed moet komen. hij was ook druk aan het klussen bij ons thuis, de badkamer en de babykamer (neem hem natuurlijk niets kwalijk) maar heb nu het gevoel dat niet alles op tijd in orde gaat zijn en mijn "nestje" niet op tijd klaar gaat zijn dus gisteren flink last van huilbuien gehad.. mijn vriend denk ook dat het door de stress komt en voelt zich nu super schuldig.. dat moeten allebei onze auto's binnen, is bij allebei iets mis.. EN vanmiddag geprobeerd de kleine te draaien maar hij lag al te ver ingedaald dus is niet gelukt.. moeten volgende week naar de gyn om te bespreken of ik normaal wil bevallen of met keizersnede, moet iig in het ziekenhuis, wou eerst in een kraamhotel
dus kort samengevat, alles wat mis kan gaan gaat momenteel even mis 😞
Ik zat gister ook na te denken over dat ik het ook wel beetje eng zou vinden om te gaan vertellen mocht ik zwanger zijn. Ik begin natuurlijk 1feb bij mijn nieuwe job dus hopen dat mn buikje net als bij jou wat later pas begint te groeien. Dan kan ik mooi mijn proeftijd doorkomen en het daarna vertellen, toch iets zekerder dan he... Maar misschien hoef ik me nergens druk om te maken en duurt het nog ff...
@vickyS jeetje zeg dat is niet niks, sterkte met je schoonvader. hopelijk komt het goed met de babykamer(zal toch wel) en ik hoop dat je normaal kan bevallen en niet via een keizersnede aangezien je normaal wilde bevallen in een kraamhotel.
rebecca, ik snap wel datje het nog niet durft! Maar ja als ze het niet leuk vinden geef je ze maar gewoon een schop! Je hebt een baby in je buik! En dat is toch geweldig! En anders kom ik ze wel een schop geven 😉 Hoop dat je je wel sneller weer fijner voelt! STerkte met vertellen!
Vicky, bahbahbah! Meisje wat een pech zeg! Ik wilde net zeggen dat ik al een tijdje niks gehoord had van je! En dan hoor ik iets en is het alleen maar klote nieuws! BAH Sterkte meis! Dikke knuffel!
he vick, tjee... wat een heftige periode inderdaad... en dan ben je ook nog eens hoogzwanger.. hopelijk niet teveel stress! de babykamer en zo komt allemaal wel goed, geloof me! en goed nadenken hoe je wil bevallen...
en nikita.. tja.. dat zou mooi zijn inderdaad 😉 mocht je nu zwanger raken dan kun je het nog verhullen hoor denk ik tot februari.. ik weet niet of je van jezelf al een buikje hebt? ik heb soms ook wel beetje moeilijk hoor met t vertellen omdat ik contract heb tot 1 juni (we hebbenm altijd maar een jaarcontract) en 10 juni uitgerekend.. dus ik moet eerder weg dan mn contract afloopt, dan moeten zij dus eerder een nieuwe zoeken... blegh.. dan nog mn diensten die ik niet meer kan doen... niet teveel aan denken dus!
supermamaOud lidBerichten: 1.849Lid sinds: 9 juni 2010
He supermamma, welkom back 😊 hoe is het met je??? Al aan het aftellen tot je echo hihi en al kwaaltjes??
@rebec: nee ik ben van mn eigen heel smal en ook aardig plat buikje (al begint ie zo af en toe beetje te groeien, omdat ik nou eenmaal heel veel van snoepjes en chipjes hou en niet van sporten haha)... Maar heb wel veel wijde vestje tuniekjes die ik dan wel even kan dragen hoor. Ach ja, en anders hoop ik gewoon dat ik de eerste maand een verpletterende indruk maak dat ze me alsnog niet kwijt willen!! Ik krijg ook maar jaarcontract ja, hoop natuurlijk wel daarna op weer contract dus hoop dat het allmeaal goed uitpakt, maar ja, weet je toch niet van tevoren en anders is er altijd wel iets waardoor je het uitstelt...
Ookeeee en dat hou je sneaky geheim!!! Gefeliciteerd das wel tof in ronde 1 met clomid...... Doe mij ook is zon clomid sessie haha en vandaag was je uiterste nod? Ga je nou nog is testen of meteen door naar de gyn?? Enjoy meissie!!!!!!
Hier nog geen ongi grrrrrr voel ook nog nix, ik hoop egt dat t nu is snel gaat beginnen zeg ooknog onveilig gedaan gister.. Dus zit em toch n beetje te knijpen hoewel k egt denk dat me ei ong de 10e is geweest, dus zou niet uit moeten maken toch..... Kerst markt was ruk haha ben de duitse gewend die zijn 100x groter en leuker maar was wel gezellie met me love! Vanaaf ff verder me tattoo ontwerpen volgens mij word ie egt super als ie af is, mja eerst ff verder knutselen!
vicky.. sterkte en succes met je keuzes.. pris.. meisje! wat erg! hoop pook dat het snel voorbij is of nog heel lang blijft zitte!! selly!!! gaaaaf leuk, spannend, leuk.. nog gaver.. haha gefeliciteerd meissie!
verder iedereen lekker gegete?? haha.. mijn ventje had vandaag een nieuwe auto gekocht.. jeeeeeeeeej en heel het huis opgeruimd,.. behalve de was.. maar was super blij. had ook lekkere kipwaraps gemaakt dus was helemaal gelukkig.. vandaag nog niet getest.. doe ik misschien morge toch maar ff voor de zekerheid..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrreej nie weer over autos 😞 ik doe alles nog steeds met de benenwagen dus kan daar egt nie over praten 😞 :( 😛
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh weet nie haha t word weeer rete koud he, in t weekend gaat t ff dooien en na t weekend krijgen we weer temperaturen van -7
ik ben een zomer mens! ik ga vrijdag of zaterdag nog eens testen hoor maal. was wel een streepje, maar een licht streepje, vandaar dak dus nog eens ga testen!