Priscilla4Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 1 januari 2005
denk dat wij in mei of de zomer naar app. van mn lief zn oom gaan in turkije... mmmmm haha mits er niet te veel gaan en het app.. vol zit 😃
maal schreef:naar priscilla......
en dan ook nog van de trap gelazerd, was jij toch?????
hou het in de gaten, neem als het goed voelt een aspirientje en doe rustig aan !!!
maar als het wel TE erg word toch ff bellen meis!!!!!
en voor je verhaal niet schamen was toch een verstandige volwassen beslissing????
maal schreef:slotje schijjtttt aan je gyn I dont care ik heb lube gebruikt en blijf dat doen als ik wil!!!! mijn lipjes zijn wat langer en als ik dat niet gebruik trekt ie de hele zooi mee naar binnen doeiiiiiii doet pijn as hell en ga ook nie me eigen vocht over me hele nani smeren bah bah..... en er zijn wel mensen die gewoon minder nat worden dus laat hem lekker zn waffeltje houden!!!!!!
Cinderella schreef:Gewoon lekker iets nemen idd. Zeg ik die drie dagen verwijdert is van nod en met een glas rode wijn naast de openhaard zit haha eerste vier weken idd nog geen bloedband
Cinderella schreef:Slotje wat doe je bij een sexuoloog?
Priscilla4 schreef:woow woow... commentaar!! nee maar heb altijd begrepen dat dat ten strengste verboden is!!! pijn is fijn riepen ze altijd tegen me!! haha
nee hou zowiezo niet zo van pijnstillers... heb ze niet eens in huis... maar wist niet dat je boos werd slotje ;)
Priscilla4 schreef:hey slotje
mjah ik weet niet zo goed wat ik met die klachten moet.. wil me niets in mn hoofd halen!! maar ik ken dit helemaal niet.. en sorry.. maar dit zou dan mn eerste kindje worden en wil geen risico´s nemen aangezien open ruggetje in de familie voorkomt.. en ik niet alles kan nemen in combinatie met mijn thyrax... overigens was ik vanmiddag aan t werk en dus niet op t forum... en ik heb niet alles gelezen.. dus ik kon t niet weten..!!
slotje schreef:Het gaat ook niet over je klachten hoor. Die moet je ook zeker serieus nemen! Goed luisteren naar je eigen lijf! Dat is het aller belangrijkste!
Het gaat mij meer over de opmerking ik wil geen pil nemen want als ik zwanger ben.... terwijl je nog nog ruim een week moet.
Vanmiddag had ik het erover dat ik dus weinig kan met zulke opmerkingen omdat ik gewoon te nuchter daarvoor ben.
Ik vind het ook gewoon zonde voor je dat je het jezelf zo moeilijk maakt door pijn te gaan lijden terwijl dat zo niet nodig is en je jezelf gek maakt als je nu al zo gaat denken.
Maar ja wat ik vanmiddag ook al zei, ik kan niet zoveel met zulke opmerkingen. Je moet ze ook zeker niet voor je houden hoor! Want daar is dit forum voor maar ja ik kan dan af en toe een minder gewenst antwoorden (maar af en toe hoor want vaak reageer ik er niet op ;))