maymar schreef:Mn zusje verdomme die heeft een abortus laten plegen en vervolgens is ze 6 weken erna weer zwanger en dat kind houd ze dan!!! Ik ken daar zoooooooooooo boos van worden!! En dan blijkt et kind ook nog es niet te wezen van degene van wie ze zei dat et was!! Oftewel ze heeft lekker met der doos wijd gelegen(en hoogst waarschijnlijk jullie allemaal) die een goeie stabiele relatie heb en mezelf goed ken redden en volledig onafhankelijk is...... moet er ALLES aan doen om een kindje te mogen krijgen!!
Euhmmmm deze zin klopte niet helemaal whuahahahahahaha ik las et net terug en dat was niet helemaal goed gegaan hahahaha!!! Oops 😛
Ik bedoelde dus niet dat jullie allemaal net als mn zusje met de benen wijd hebben gelegen maar ik bedoelde dus:
Ik (en waarschijnlijk jullie allemaal) die een goede stabiele relatie heb en mezelf goed ken redden en volledig onafhankelijk is.....
Maargoed....
vio-eef hopelijk is dat oude bloed een goed teken!!!!!!! maar klopt je ticker dan wel????? want je zit op 6 dpo maar je ticker geeft nog 11 dagen aan....
Priscilla wat leukkkkkk gefeliciteerd!!! Hopelijk mag et voor jullie deze keer ook eens raak zijn!! Wanneer ga je evt. weer naar de gyn???
Limiiii lieverd 😃 Wat leukkkkkk dat je et zo fijn heb op je stage :mrgreen: en aan die 3 dagen school wen je ook wel weer 😉 maar ken me goed voorstellen dat je er bekaf door bent... je bent nu zooooo gewent om in de benen te zijn en te werken en dan moet je ineens weer de hele dag stil zitten en luisteren :shock: bleghhhhh
Toen ik voor mn werk een bepaalde opleiding kreeg moest ik soms 2 dagen in de week eerst 1 uur en 45 min in de auto naar et hoofdkantoor en dan hele dag 'les' en dan weer terug in de auto.... je kon me aan et einde van de dag opvegen hoor!! Had gewoon hoofdpijn en was kapot!!
Oehhhhhhhhhh nog eventjes dan is et maart en dan ben jij gewoon zwangeeeerrrrrrrr !!!!!!
Borrie wat onwijs balen meis van je ongi!!! Maar eigenlijk zat je pas in ronde 1 met een echte kans dus de volgende ronde moet et raak zijn 😉 In ieder geval fijn om te weten dat de clomid zn werk heeft gedaan!!!
Tess ik ben ff kwijt wanneer je schoonpa weer werd geopereerd maar hoe is et nu met hem?? en hoe is et met jou en theo??? al een afspraak gemaakt meis?
Hoe is et met de rest van de meiden eigenlijk??? Nettie, slotje, kruimeltje, la bella, nien, elsbeth, selly, juffie, boraya, mamavanninthe?? (sorry als ik iemand vergeet :oops:)
Gisteren weer een echo gehad en mn eitje was ong. 17mm... hij is ovaal dus hij was 19mm bij 15mm dus een gemiddeld van 17mm en mn BMS is 10mm dus mooi dik 😃 ze verwachtte dat mn ei 1 dezer dagen zou gaan springen.... Had dit keer een andere gyn en vond deze wel wat prettiger dan de andere gyn.... Zij beantwoorde al mn vragen en vond et zelfs prettig dat ik eigenlijk ook wel wist wat ze allemaal bedoelde al haar termen hahahaah... Gelukkig haakde zij WEL in op et feit dat mijn LF wel erg kort is dus om zeker te weten of mn ei wel doorgroeit en springt moet ik morgen weer voor een FM komen.... dat is ook gelijk om te zien offie evt. al gesprongen is en of mn LF idd zo kort is!! Dan moet ik over een week bloedprikken op progesteron, chlamydia-antistoffen en nog iets om te zien of die waardes goed zijn of dat die mn LF verstoort!!