Borrie schreef:Hallo dames,
Tijdje niet gereageerd, er was weinig nieuws behalve dat ik nog steeds met clomid bezig ben.
@Sabrina1984: Van harte gefeliciteerd !!!! 😃
@Priscillaq: Wat naar dat je je poes hebt moeten laten inslapen. Veel sterkte.
Voor alle meiden welke weer aan een nieuwe ronde beginnen. Heel veel geluk. En de dames welke in traject lopen. Spannend !!!! Hoop dat alles helemaal goed gaat verlopen voor jullie.
Ik ben net terug van een weekendje center parcs. Was erg gezellig.
Ik heb momenteel spannende tijden. 16 feb is huidige cyclus gestart. Clomid 100 mg voor 2e ronde geslikt. Temperaturen heeft uitgewezen dat mijn eisprong op dag 15/16 heeft plaatsgevonden. Sinds eind vorige week last van mijn onderrug. Nog steeds bezig met temperaturen en deze daalt niet. Is zelfs wat verder gestegen. Vorige cyclus bestond uit 26 dagen. Gezien de eisprong deze maand verwacht ik nu 28 dagen. Dat zou woensdag zijn. Kon me vanochtend niet inhouden en heb een kruidvat test gedaan. Deze geeft een licht streepje. Nou lees ik ook wel geregeld over valse testen (uitslagen) dus durf er nog niet teveel van te denken. Heb vanmiddag ook alvast een clear blue digital gehaald, zodat ik deze woensdag kan proberen. Hieronder een foto van de test. Wat zijn jullie meningen en ervaringen?
[ATTACH=CONFIG]1365[/ATTACH]
zo zag mijn eerste test er ook uit! om de dag een testje en het wordt alleen maar duidelijker :D:D:D
gefeliciteerd 😃