Hallo Dames hier een berichtje van mij, heb nog niet de tijd en energie om alles te lezen en op te reageren want onze zoon
Jessy is geboren!!!!Onze zoon Jessy is op 1-1-'11 geboren om 3.27u en daarmee de eerst geboren baby van de haarlemmermeer, we staan met foto en verhaal in verschillende kranten en op verschillende sites!!!
Even kort ons bevallingsverhaal:
Om 14.00u oudjaarsdag begonnen langzaam de weeën, rond 19.00u braken mijn vliezen, de verloskundige kwam rond 23.00u even langs toen had ik 5 cm ontsluiting.
Omdat ik poliklinisch wilde bevallen toen maar richting het ziekenhuis gegaan anders zou er na 24.00u geen doorkomen meer zijn dus rond 23.45u stapte wij het ziekenhuis in. Ik wilde wat tegen de pijn hebben want had enorme rugweeën dus bij binnenkomst werd er al snel gekeken hoeveel ontsluiting ik had want bij te veel mag je geen medicatie meer, en ik bleek toen al op de 9cm te zitten!!
Al snel daarna begonnen de persweeën. Ik heb toen 1uur en 40min geperst maar de kleine man kon de bocht niet maken, gyn erbij gehaald maar die zag al snel dat het niet zou gaan lukken ook nadat er zelfs gestart was met weeënopwekkers, ik kreeg een wervelstorm al persweeën maar zonder resultaat, toen zagen ze dat Jessy ook wat uitgeput raakte dus is er besloten om een keizersnede te doen, en wat een verademing was dat!!!! Net als bij Neetje vond ik die ruggenprik echt super welkom!!!
Op de OK hing een gezellig ontspannen sfeer en werd de kleine man al huilend uit de buik gehaald.
Ik kijk positief terug op al met al een snelle bevalling (binnen 14 uur) en we hebben er hard voor gewerkt maar de keizersnede was op dat moment zeer welkom.
Jessy blijkt dus de eerst geboren baby van de haarlemmermeer te zijn van 2011 heel bijzonder, en ik ben in het ziekenhuis bevallen waar ik werkzaam ben, dus naja iedereen is zonder geboorte kaartje al op de hoogte!
Dit is 1 van de krantenartikelen
http://www.haarlemsdagblad.nl/vandaag/hoofddorp/lokaalnieuws/article5711661.ece/Jessy-is-de-eerste-baby-van-het-nieuwe-jaarIk ben in de dagen voor de bevalling echt enorm opgezwollen 😃 altijd fraai 😃
Voel me net een tientonner, maar het begint nu langzaam weg te gaan.
Oww ja na 2 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben vond ik het wel tijd om naar huis te gaan.
Moeder en kind maken het dus goed, Jessy liep wat achter met de borstvoeding omdat daar in het ziekenhuis weinig begeleiding voor was, maar dat maken we nu langzaam aan weer goed. Het is een tevreden mannetje 😃
Ik kom snel weer bijlezen en reageren op iedereen, en voor iedereen die ondertussen bevallen is
Gefeliciteerd!!!!!! En genieten van deze bijzondere tijd!!!!!