Omdat ik mijn eigen anders blijf gek maken!!!
En vorige week donderdag heb ik getest en was ene + en de andere -
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
Liedje schreef:Heeyy ladies,
Leuk onderwerp weer haha.
Ik heb geen vibo of dildo, maar dat komt vooral omdat het idee van zo'n apparaatje me gewoon totaal niet opwindt, als het dan ook nog eens geluid maakt kan ik me echt niet concentreren hoor. Net als de douchekop, daar hoor je weleens geweldige verhalen over, nou ik heb het weleens geprobeerd, maar kan er gewoon niks mee, het doet me gewoon niks als ik zie dat ik dat ding daar hou, windt me echt niet op! Ik kom trouwens ook niet van seksen zelf hoor, mijn vriend moet zijn vingers gebruiken of zijn mond, maar ik geef de voorkeur aan z'n vingers 😉
@Faithe: ga jij nog testen zelf?
@just me: nou dat kan bijna niet missen hoor meis!! :D
maal schreef:faith ik vind nu juist dat je je gek maakt,, nu heb je n plus en n min dus t kan allebij, als je vanmorgen had getest dan wist je het zeker. maargoed we kunne er weer een hele avond mee gaan vullen maar als je niet wil dan wil je niet,, naja en dat recht heb je.
girlnextdoor1987 schreef:had je het toch goed gevoeld..
maar toch fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt.. toch??
hoop dat je snel ongi wordt..
Nikita schreef:Je houdt het zo wel spannend faithe...
Je zei trouwens dat je ook vpk was he?? Op wat voor afdeling ga je werken??
just me schreef:Faithe ben dus nog steeds niet ongi, maar nog wel steeds beetje buikpijn. Dus heb echt geen idee!
Faithe schreef:Ik vond het ziekenhuis niets...
Ik zou wel graag in de toekomst bij de EHBO willen werken!
zazu schreef:Hey GND,
Gezellig hier. Was even aan het lezen, maar wat kletsen jullie veel ;-)
zazu schreef:Kijk al een tijdje regelmatig op het forum, maar ben bang dat als ik berichtjes ga posten, dat ik strax verslaafd raak en hier veel te veel kom ;-)