koortlip is geen schimmel maar herpes, dat kan je ook aan je genitalien krijgen; is nie tof!
Faithe schreef:Ook van goed ruikende zeep kan je schimmels krijgen.
Lactacyd gebruik ik en 1x per week gebruikte ik zo een inwendige douche...
Hersenvliesontsteking pff heftig!
Een kennis van ons heeft pas hun dochtertje moeten afgeven van 8 maanden door hersenvliesontsteking
het beste kan je alleen water gebruiken, maar ik gebruik ook soms lactacyd; heb toch het idee dat het dan lekker fris is, vooral voor een intiem momentje, haha
vaginaaldouche moet je niet gebruiken als je zw wilt worden! je kan daarmee je cervixslijm wegspoelen, en dat hebben de zaadjes nodig om op de juiste plek terecht komen. ik dacht dat het ook niet goed was voor je baarmoederslijmvlies, maar dat weet ik niet zeker.
girlnextdoor1987 schreef:ieuw.. schimmels en infecties.. heb er gelukkig nog nooit last van gehad..
hoop maar dat mn lief niet vreemd gaat dan krijg ik dat ook nooit..:)
hoop maar dat de jeuk zo weg is en dat het geen invloed heeft op zwanger worden...:D
schimmel krijg je niet van een ontrouw vriendje hoor! haha, de kans is ook erg klein dat je het doorgeeft aan je vriend als jij het hebt zei mijn HA, maar hij heeft toch wel eens een zalfje voor hem gegeven toen ik het zo vaak had. vriend heeft nooit klachten gehad.