Faithe schreef:Hmm dus als ik vind dat iemand een woord zeg wat ik niet netjes vind kan ik dat gaan melden en word er actie ondernomen????????????
Zo de mosselen staan op jam dat word dalijk smullen!!!
Nou Maal had een hele zin erop gezet die aardig discriminerend kon overkomen voor sommige mensen, dus ja dan wordt het aangepast.
En de tekst van Liek heb ik ook aangepast en Liek gewoon netjes een PB gedaan met de reden. Ze heeft ook
geen waarschuwing of iets gekregen, maar jullie moeten begrijpen dat als mensen een melding maken, het die mensen ook echt stoort en wij dat serieus moeten nemen. We hebben ook weleens een topic in ze geheel moeten sluiten, omdat mensen door bleven gaan over een waarschuwing die was gegeven. En ieder topic dat toen weer geopend werd, werd ook direct weer gesloten door ons. Uiteindelijk heeft toen zelfs (doordat het zo uit de klauwen liep) de forum eigenaar moeten ingrijpen. Maar dat gebeurd hier niet, want het is gewoon einde discussie :p. Maar we willen alleen aangeven dat iedere melding serieus wordt genomen, dat zouden jullie ook willen als jullie een melding maken en dat betekend echt niet dat we direct iets verwijderen hoor :mrgreen:.
En ik vond de opmerking van MeisjeP ook niet storend, maar er zijn ook wel zwaar gelovigen onder ons die het bijv. wel storend vinden of mensen die gewoon niet van deze taal houden. Dus het zinnetje van Liek heb ik aangepast, want vond dat niet zo netjes als iemand een melding maakt en er netjes een reden wordt vernoemd waarom ik even iets meld.
Ik vind gewoon dat wij als beheer, iedere melding serieus moeten nemen. En natuurlijk passen we niet alles aan, maar dat zinnetje van Maal kon weleens discriminerend overkomen toen en dat snapte Maal ook wel.
Maar verder vind ik wel dat deze discussie even gesloten moet worden, want het is gebeurd en waarom van een mug een olifant maken? Er is verders niks aan de hand :).
Dus lijkt mij een prima idee als iedereen lekker en gezellig verder kletst, want het is nu eenmaal een gezellig topic en voor ik het weet kan ik weer een nieuw deel openen :p.