LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
amai zeg! Ik zou razend geweest zijn. Sterk dat je je man het hebt laten oplossen. Ik zou mijn mond niet hebben kunnen houden, vrees ik...
tijgertjuh5 schreef:jolanda--> ik weet het wel zeker :-D, komt bijna niks uit met speen 1 op den duur vinden ze het niet leuk meer omdat ze toch niks binnenkrijgen en het duurt te lang..
mooi dat het nu wel goed gaat 😃 met 3 maanden verliezen ze de zuigreflex ook dus moeten ze nog meer moeite doen.
kapster1985 schreef:@noor hoeft niet perse een zwembroek overheen is wel leuk maar hoeft niet gelukkig was met noor alles goed
jorina schreef:selog hoe lang is je schoonmoeder weg geweest dan ?
vind dat jullei wel een beetje overdreven reageren met zijn alle namelijk
ik laat ruben s'morgens als ik thomas naar school breng namelijk altijd in bed liggen ik denk niet dat ik ruben een plezier doe hem steeds iedere ochtend uit bed te trekken hij is de hele dag compleet van slag als ik dat doe dus ik laat hem slapen ( als hij wakker is gaat hij natuurlijk wel mee )
als je zorgt dat alle apparaten uitgeschakeld zijn kan het bijna niet gebeuren dat er brand uitbreekt
en wat dat artikel betreft hoe vreselijk dom kun je zijn dat je een pan op het vuur laat staan en zeker melk daar moet je niet eens bij weglopen laat staan de deur uitgaan
H83 schreef:Je weet nooit! Je wekker kan ook in de fik vliegen... ik moet er niet aandenken in ieder geval en vind die reacties absoluut niet overdreven! Mara goed, ieder zijn mening.
hier kan Billie niet stoppen met zichzelf te bekijken in een spiegeltje op haar speelkleed en lachen dat ze dan doet wel niet hardop maar is wel al paar keer gebeurd maar dat was paar dagen geleden.
SelOg schreef:Eef, wij hebben er één van Taftoys. Destijds (6 weken zwanger:D) gekocht op de negenmaandenbeurs. maar het is echt een leuke kleed met een rammelaar, spiegeltje, verschillde figuurtjes/kleurtjes & stoffen. Almila vind het geweldig; ze kwijlt er helemaal van 😃
QUOTE]
Denk dat wij die ook hebben! Erg leuk! 😊