H83 schreef:Ja, maar nu voor mijzelf hoor 😉 Ik hield na de bevalling nog behoorlijk pijn in SI gewrichten/bekken, maar kan nu zeggen dat het beter gaat! (Ondertussen loopt mijn moeder ook bij de osteo voor haar fybro... zij heeft geen vervoer dus rij ik haar....:?)
We hebben een Ford Focus gekocht, 2009, bijzonder weinig km's, nog geen 10.000.... fijn rijden... stukken meer ruimte dan de Aygo... (ja echt:oops:, ik heb nu een Toyota Aygo :mrgreen:)... wat wil ik nog meer?? :-D:-D
Zo, die Osteo vindt jou wel héél aardig, denk ik:mrgreen::mrgreen:
Ik ben helemaal van van de Ford Focusl, rijdt geweldig! Ik heb zelf een polo maar mijn man heeft een FF-station en ik rij het liefst in zijn auto. Over 2 weken krijgt hij zijn nieuwe FF. In april is hij voor 3 weken weg, dus wat gaat Sel dan doen? Rijden in de FF!!:oops:
Even over mijn SM. Ik heb op zich niks tegen haar, maar ik ben ook niet dol op dr. Ze heeft zo dr kuren net als elke SM. Maar ze leeft alleen, heeft wat aan de schildklier, cholestorol en suiker en is een beetje nalatig wat betreft haar medicijnen. Het is voorgekomen dat ze flauw is gevallen en in de zomer heeft ze op dr kop gehad van de HA, omdat haar toestand verslechterd is vanwege nalatig gebruik van medicijnen.
Ik ben er huiverig voor om Almila bij haar achter te laten 's nachts, want stel dat ze ineens flauw valt om vervolgens een paar uur later wakker te worden, dan zit kleine Mila daar moord en brand te schreeuwen en niemand die haar hoort. Als mijn SV had geleefd zou ik er minder problemen mee gehad hebben.
En natuurlijk komt daar het feit bij dat ze Almila achter heeft gelaten om naar de markt te gaan.
Lichamelijk ben ik heel moe, ik krijg 's ochtend mijn ogen amper open en de nachten beginnen me steeds meer tegen te zitten.
Advies dames? Moet ik haar laten logeren bij SM of nog een weekje volhouden voor mijn eigen moeder?