H83Oud lidBerichten: 2.946Lid sinds: 30 juni 2009
haha, weet ook niet of ik wel geschikt ben voor het onderwijs... ben je dan thuis ook nog vaak bezig met nakijk werk etc?? ;-)
Noor schreef:@ SelOg, ruzie hmmm, niet echt wat. Hopelijk lost het zich snel op. Hier ken ik het wel hoor, mijn man moet ook altijd aangespoord worden. En als hij dan eens vrijwillig en op eigen initiatief de schoonmaak in z'n bol heeft (lees: een keer in de twee weken de huiskamer 'puinvrij' maakt), dan krijg ik het altijd op mijn bordje dat ik nooit opruim, hahaha yeh right! :shock:
karin26 schreef:@Jolanda, Ik maak het zelf. Ik heb 3 ijsblokhouders. Ik kook bloemkool, broccoli, sperziebonen of worteltjes vers. Dat ga ik pureren en dan vul ik de ijsblokjes ermee... De eerste keer gaf ik 1 ijsblokje groente en nu zit hij op 5 a 6 blokjes per keer. Hij doet het er erg goed op. Ik kook op de zondag voor de hele week... En zo gooi je ook nooit wat weg. Heb wel potjes staan maar die gebruik ik als we weggaan...
Jolanda10 schreef:Wat weegt Nadé dan nu?? Ben gewoon benieuwd hoor.. 😉
Je hebt nog niet het idee dat ze zin heeft in wat anders dan de fles??
Jolanda10 schreef:@ H83, door het eens te proberen... Siem volgt ons als we zelf eten heel sterk. Elke lepel/vork die naar onze mond gaat...
Hij maakte veel smakkende geluidjes ook. Dus, gewoon een keer geprobeerd. En hij vond het volgens mij wel lekker!!
Brabants Boerinneke schreef:
@ H83: je zou natuurlijk ook kunnen beginnen met rijstebloem door de laatste voeding? Om alvast een beetje te laten wennen aan vaste voeding? Of doe je dat al? Denk namelijk dat wij daar mee gaan beginnen...
karin26 schreef:@@H83 ik doe er een boterhamzakje om heen. En 2 hebben een soort van deksel.
Rian-kippie schreef: 24 mei komt hailey op mijn arm ipv uit mijn doos :mrgreen:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabants Boerinneke
@ H83: je zou natuurlijk ook kunnen beginnen met rijstebloem door de laatste voeding? Om alvast een beetje te laten wennen aan vaste voeding? Of doe je dat al? Denk namelijk dat wij daar mee gaan beginnen...
Dat hebben we 3 avonden gedaan en 3 nachten was Nadé een uur wakker of meer... nu 2 nachten niet gedaan en als ze vanmorgen niet was gaan rollen had ze 2 nachten wer volledig doorgeslapen...
Iemand gaf me de tip op 's morgens een papflesje te proberen, dat gaan we nu tzt eerst doen...