@ Shirtjuh:
Nog 6 dagen wachten zie ik 😞 Meid, ik hoop echt dat het raak is!! 😃 Ik had helaas ook al jouw klachten, op gevoelige boobs na en dat is vaak toch ook wel
een goed teken! Had NIES toch ook? 😃
Wat je op de muren hebt, heb ik even opgezocht op internet. Volgens mij hebben m'n zus en zwager dat ook. Staat heel mooi. Die hebben het hele huis er mee
laten doen. Zelf ben ik wel meer voor een wat strakkere muur.
@ Kris:
Wij willen waarschijnlijk ook alles hetzelfde doen.. overal verf of iets anders en er dan ook 1 wand uit laten springen!
Ow, dat klinkt nog vreemder! Wat moet je daar toch mee aan? Je hebt het nu al een aantal dagen of niet? Rugklachten kunnen op naderende ongesteldheid wijzen,
op eisprong en op zwangerschap.. 😖
Ik had er nog nooit last van gehad en hoopte op een zwangerschap, helaas bleek het weer iets nieuws van m'n lichaam te zijn en werd ik ongesteld 😞 😉
Wanneer zou je NOD zijn? Over ruim een week toch? Dan heeft testen denk ik niet zo heel veel zin nee, maar wie weet 😉
Enne ik snap je wel hoor! 😃
Zelf ben ik ook niet zo'n liefhebber van behang.Nou laat ik het anders zeggen.. ik vind het vaak wel mooi bij anderen, maar heb nooit bij behang van 'wooow, dat wil ik ook!!'
En nu zie ik overal van die gave verfsoorten en dan heb ik dat idee wel 😃
Die vrienden van ons hebben 1 muur in het huis wel met behang gedaan.. super duur.. 100 euro per rol. Heel exclusief behang en ik vind het er niet uit zien, haha 😉
http://www.tierrafino.nl/stucverf.html --> vind ik een mooi natuurproduct 😊