H83Oud lidBerichten: 2.946Lid sinds: 30 juni 2009
Ohhhh Jolanda, kan me het goed voorstellen hoor! Jouw knopje gaat ook vast snel om ;-)
H83 schreef:Oh jasses... dat is ook niet wat! Moet je er aan geholpen worden, Rian?
EsRe schreef:Karin26 - Sonja Bakker - 30 kilo
Lex - gezond verstand, na bv - 16 kilo
Natascha - zelfde als Lex - 15 kilo
Tijgertjuh - Dr Cohen - 20 kilo
Brabants Boerinneke - Sonja Bakker - 20 kilo
Beer - Sonja Bakker - 8 kilo
LoesjeSonja Bakker - 5 kilo
H83 - Sonja Bakker - (minstens) 20 kilo
Juff - Sonja Bakker - 20 kilo
Rian - WaightWatchers - 20 kilo
Jolanda - Sonja Bakker - beginnen met 10 kilo
Wendy- gezond verstand-15kilo
EsRe- Sonja Bakker - (minstens) 20 kilo
Hoi dame's ik vroeg me af in hoeverre de doelen tot nu toe gehaald zijn?
las dat er al meerdere motivatieproblemen waren.. Zet hem op he! de laatste loodjes zijn het zwaarst..
SUCCES!
H83 schreef:Thanks Rianne... ik worstel nog aardig met mezelf hoor... ik wil wel zo graag, maar blijkbaar toch niet graag genoeg want anders ging die knop wel 100% om... 😞 Lastig hoor!
mama1988 schreef:@ rian-kippie: Ik kwam heel af en toe spieken en schreef af en toe weles wat mee maar niet veel.. Had het toen druk genoeg met de tweeling en een zwangere buik/ baby
Het wordt nu drukker... Donna 9 maanden is heel erg vlot ze loopt, ze zegt verschillende woordjes ze zit en doet alles na wat de 2ling doet. De 2ling probeert alles uit op de bank klimmen en springen is het mooiste en ze zijn af en toe oost indisch doof... maar ja het hoort erbij , en het is geweldig!
mama1988 schreef:met donna is meer aan de hand waarom ze zo vlot is. hier zegt ze bah, nee ja, schudt nee, papa en mama maar dit zegt ze al vanaf 7 maanden..
bij mijn andere dochters was het ook wel anders.
EsRe schreef:Juff; wat is dat laseren dan?
juff schreef:Als ontbijt, lunch en diner kan ik een keuze maken uit 3 dingen waar ik er 2 van mag:
- cracker/beschuit
- stuk of 125 gram fruit
- 125 gram bereide groente of 150 gram rauwkost.
Als ontbijt heb ik bijvoorbeeld vanmorgen gekozen voor beschuit met aardbeien (jammie!)
Daarnaast moet je 3 keer per dag 2 eetlepels yoghurt eten.
2 keer per dag een bouillon/opkikker
1 keer een tussendoortje als een soepstengel of een dun plakje ontbijtkoek.
En je moet anderhalve liter water per dag drinken.
That's it!
Weinig eten, maar afvallen als een tierelier. Het is maar 3 weken en dankzij de laserbehandeling hoor ik bijna geen hongergevoel te hebben.