hoop!!!!!
ik lees het nu pas sorry...
wat geweldig zeg!
je doet je naam weer eer aan 😉
ik kom je snel achterna ok? x
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
Vriendje minder happy Niet vanwege mijn shop gedrag maar hij heeft een hekel aan uggs.. Ik loop in de winter nergens anders op want ze zitten te heeeeerlijk.
Lucky schreef:
Hoop ik heb er ook eentje genomen hoor, ik hoop dat je het niet erg vind want ik zit niet op het bankje. Voel jij je verder nog goed? Hoop zo dat jullie wondertje zich heeeeel goed vast houd.
Liefs Lucky
Bloem74 schreef: En dan heb ik deze keer ook al 3 nachten achter elkaar enorme zweetaanvallen gehad,
En de discussie over zaad; volgens mij moet t bij MCK minimaal 1milj zijn voor IUI. Mn man heeft ook hele wisselende waarden gehad; na wassing; 70 milj., 30 milj en de laatste keer (toen ie dus zo'n moeite had met t potje vullen) was t 120 milj.
ik heb mijn examen gehad die is erg goed gegaan!!!! Ben Donderdag ongi geworden maar sla deze ronde zowiezo over en misschien de volgende 2 ook wel!
Moet eerst weer lekker in mijn vel zitten... Ga waarschijnlijk met therapeut praten kijken of dat helpt...
Ruthje, jaaa hopen dat 1 droom uitkomt. Pfff een zwangere man, ik moet er niet aan denken.... Nee, gelukkig geen bloed meer, het irritante is dat ik nu een stuk meer afscheiding heb dus ik loop nog steeds te checken, zo vermoeiend