Liedje schreef:Hoi meiden,
Ik werd vannacht wakker van de buikkramp, had elke keer al van die zeurende pijn, maar dat stelde niks voor, dit was echt vervelend. Na een minuut of 15 a 20 (heb niet op de tijd gelet, maar dat denk ik) trok het weg. Maar deze pijn was dus wel vrij hevig, heeft iemand dit ook gehad? Moet ik me zorgen maken? Heb helemaal geen bloedverlies en voel me nog zwanger.
Heb wel meteen weer getest met die van kruidvat. Was duidelijk positief, streepje is zo'n beetje net zo duidelijk als dat van de 1e test, het gekke is dat ik na de 1e test ook meteen een 2e test heb gedaan met dezelfde urine, maar dat streepje was een stuk lichter, wel duidelijk, maar lichter. Het streepje van vandaag was natuurlijk een stuk donkerder dan dat streepje, maar ik vroeg me af of het niet nog donkerder had moeten zijn, donkerder dan die 1e ook... Denk wel dat mijn urine van de 1e en 2e test nog meer geconcentreerd was (toen zat er zo'n 7 uur tussen met de laatste keer plassen en nu zo'n 4 uur en had ook af en toe een slokje water gedronken), nu die eerste test is opgedroogd is zeg maar de achtergrond (wat normaal wit is) helemaal gelig en bij de test van vandaag en bij de 2e test is dat niet zo. Alle testen waren die van kruidvat 2 voor 5 euro. De dag na die eerste testen heb ik gestest met Clearblue en toen kwam was de uitslag zwanger 2-3.
Het controlestreepje van vandaag was ietsje lichter dan de teststreep, maar wel superduidelijk, net als de 1e test.
Sorry, wil niet als een zeur overkomen, maar maak me gewoon een beetje zorgen, vooral ook door die kramp. Zou die kramp ook door spanning kunnen komen? Mijn vriend en ik hadden namelijk oneenigheid voor het slapen gaan (althans ik was boos, maar het is nu weer goed)...
Hai!
Ik spiek hier af en toe al mee, omdat ik het sterke vermoeden heb zwanger te zijn ( morgen testen )
Maar ik las je stukje en wil je even gerust stellen!
Dit heb ik ook gehad in de zwangerschap van mijn dochter, en ook in het begin! Dacht toen ook steeds van " oohhh dit gaat verkeerd " maar het hoort er dus bij, bij mij duurde die krampen ook zeker een kwartier.
En ik had het ook nadat ik sex had gehad met mijn vriend en ik dus ook een hoogtepunt gehad had ( sorry voor de details 😉 ) kreeg ik daarna ook een flinke kramp!
Het hoort er dus bij meid(en)...... Hopelijk kan ik me morgen aansluiten bij jullie!