@inkie: van harte welkom! Erg vervelend van je bloeddruk, hopelijk wordt het niet erger, sterkte ermee!
@Kiki: gelukkig dat alles goed was met de kleine, moet toch wel schrikken zijn als je ineens op extra controle moet! Maar goed teken dat er in je urine geen vruchtwater is aangetroffen en als ik het goed begrijp wordt de verloren hoeveel vruchtwater dus weer aangevuld zodra het eventuele lek dicht is?
Ik wilde geloof ik op nog iemand reageren, maar ik ben het alweer vergeten...
Gewicht: Ook ik ben 6 kilo aangekomen en heb me de laatste dagen niet meer gewogen...
Zorgen: helemaal herkenbaar! Echt gek, de periode die het meest cruciaal is heb ik de minste zorgen gehad, daarna was ik een tijdje wel erg bezorgd en nu weer minder, maar het is wisselend: de ene keer lees je iets en haal je toch weer gekke dingen in je hoofd, de andere keer ben ik ervan overtuigd dat het goed gaat en goed blijft gaan.
Over zorgen gesproken: mijn buik had in week 17 en 18 echt een flinke groeispurt, maar momenteel zie ik 'm niet meer groeien! Weet iemand of het normaal is dat je buik de ene keer heel hard groeit en de andere keer bijna niet? Hoe is dat bij jullie? Ik meet 'm niet op overigens hoor, maar met 18 weken vond ik mijn buik echt al flink en nu heb ik juist het idee dat ie niet veel groter is ten opzichte van toen! Het ligt er natuurlijk ook wel aan wanneer ik kijk, want 's avonds is mijn buik meestal veel meer opgezet en als ik last heb van obstipatie zoals op vakantie is ie ook een stuk groter. Maar ik kan sowieso niet zeggen dat mijn buik de afgelopen weken echt opvallend veel gegroeid is.
Heb verder niet het idee dat het niet goed gaat met de baby, voel hem heel vaak bewegen. Mijn baarmoeder komt ook zeker tot mijn navel, want daar voel ik ons kleintje ook regelmatig.
En de 20 weken echo was natuurlijk goed, qua groei lag hij zelfs nog iets voor... Maar toch, vind het aan de ene kant fijn dat mijn buik nog niet mega is, aan de andere kant wil ik wel graag die bevestiging...
Moet wel zeggen dat ik de laatste weken weer veel meer beweeg (veel wandelen en zwemmen) dan voorheen, al weet ik niet of dat er iets mee te maken kan hebben, lijkt me niet eigenlijk.
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010