Hallo dames,
Jullie vorige topic hebben jullie 300 pagina's volgekletst, vandaar dat we een nieuw topic openen.
Veel kletsplezier nog!!
Liefs Tink
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
emi schreef:Nou dan zal ik het spits maar afbijten. Wat is er al weer lekker gekletst vandaag! Leuk al die geplande echo's! Ik vind het vooral spannend of alles goed zal zijn.. En daarnaast is natuurlijk het geslacht ook spannend..
Vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, iemand ervaring? Ik vind het wel spannend want ik ken daar natuurlijk nog niemand..
Ik heb vandaag mijn verlof doorgesproken met m'n leidinggevende en hij is akkoord met alles wat ik wil. Ik heb dan 6 weken zwangerschapsverlof, 10 weken bevallingsverlof, 4 weken vakantie en 3 weken onbetaald ouderschapsverlof. Dat betekent dat ik vanaf 23 april verlof neem en 1 oktober weer start met werken!
Daarna ga ik 3 dagen werken ipv 4 (dat gaat 1 okt in). Ook heel schappelijk want dan krijg ik tijdens mijn 4 weken vakantie nog hetzelfde loon als voorheen en daarna pas minder!
Ben helemaal blij dat het nu rond is!
mara schreef:@angel: ik ga juist de woensdag en de vrijdag werken, gister is de vergadering geweest en ze vinden toch dat een vijfde persoon te veel word, dus dat 1 parttimer van de groep afmoet en 1 fulltimer ervoor in de plaats moet komen. Mijn vriend gaf al aan dat ik misschien maar eens op zoek moet gaan naar ander werk. het blijft continu gezeur daar.
@schattemie, wat snel!!! heerlijk! hopenlijk dat die persoon snel zijn financiering rond heeft!
heb het gevoel dat ik grieperig word, bah. en heb het kindje al bijna 2,5 dag niet gevoeld. hoop dat dit komt omdat ie gedraaid is ofzo, maar maak me stiekem wel een beetje zorgen. moet de 25e weer naar de vk. dat duurt nog zo lang
Lowiena schreef:t
Wat ik me afvroeg heb je ook iets afgesproken met je baas mocht je dus later bevallen dan de uitgerekende datum, je hebt dan nog je 10 weken wordt je vakantie dan korter of ga je later weer beginnen. zo eens verder lezen......
Tammie78 schreef:euh op een 3/4d echo kunnen ze het meestal al veel eerder zien hoor. al helemaal als het een jochie is. bij een vriendin van mij zagen ze met 12 weken al overduidelijk dat het een jongen was 😊 en anders zien ze het meestal rond de 17 weken op een gewone 2d echo.
angel26 schreef:@ syl: En andersom zullen de katten ons ook te lang missen idd.