Meike, jeetje zeg je krijgt het wel voor je kiezen hoor. En dan nog de onzekerheid over een mgl 2e zwangerschap erbij, lijkt me wel erg dubbel als dat zo is. Ik hoop dat je in elk geval snel duidelijkheid hebt, onzekerheid is het meest slopend!
Marioni, bah toch weer ongi dus, ben wel trots op je strijdlust, kop op we laten ons niet kisten en doen gewoon alles wat nodig is!
Spring, weer aan het werk, grote stap, gelukkig hebben jullie een goed schema voor de oppas, dat lijkt me wel een fijn gevoel. En ik hoor van veel vriendinnen dat ze het best spannend vinden om weer aan het werk te gaan, maar tot nu toe vinden ze het allemaal nog geweldig om ook weer te werken.
Goosje, dat wordt dus nog meer oppassen wat er op de grond ligt!
Hier tweede intake ook gehad, ik mag als ik weer ongesteld wordt al starten met ivf! Gaat dus echt mega-snel, want dan gelijk beginnen met hormonen spuiten en dan al na wrs ruim 2 weken punctie en paar dagen later terugplaatsing! (als alles natuurlijk verder goed gaat want ook dat is natuurlijk afwachten). Mijn schildklier werd stabiel genoeg bevonden, heb er momenteel door ophogen medicijnen zelf wel last van, onrustig/gejaagd gevoel van binnen, hartkloppingen, misselijk, trillen en zweten, maar zal wel snel overgaan, gaat meestal binnen een week over, duurt nu al iets langer dus moet wel bijna over zijn. De koudwatervrees komt nu wel een beetje, je gaat toch denken "had ik niet nog een paar maanden kunnen/moeten wachten?" puur omdat het zo spannend is en ook een beetje de laatste kans. Als dit niet lukt gaan we geen kinderen van onszelf krijgen (we staan nog wel open voor adoptie). Maar goed eerst vandaag mijn eisprong (ik voel een heel groot ei), manlief komt straks thuis en moet vanavond weer weg, maar eerst wat anders! Pas ondertussen vandaag op mijn nichtje van 4 maanden, ligt nu lekker te slapen, vind het stiekem een beetje eng dat ik haar al een uur niet gehoord heb, terwijl dat natuurlijk heel normaal is, ben ietwat overbezorgd geloof ik. Halverwege de fles begon ze ook ineens heel hard te huilen, zat me echt af te vragen wat ik fout deed, wrs kwam het alleen doordat ze zichzelf per ongeluk in het gezicht sloeg met een vuistje. Ga om drie uur wel even boven kijken. Best apart, er staat nu een logeerbedje op onze slaapkamer (wij hebben een slaapkamer van bijna 20 vierkante meter, voor ons echt een balzaal) maar is toch bijzonder om ons bed te zien met dat kleine bedje erbij