Seep schreef:Oh en ik heb vandaag het hartje van onze kleine larf zien kloppen!! Heel mooi en regelmatig. Zooo fijn!
Seep, wat geweldig!!! Wat moet dat heerlijk zijn!!! Ik hoop zo dat ik volgende week ook 2 kloppende hartjes zie...nog 1 week wachten...pffff....
Wat betreft je kwaaltjes. Ik wil je niet bang maken, maar mijn collega had de eerste 2,5 week helemaal nergens last van. Ze voelde echt helemaal nix. Vanaf 6 weken en 6 weken + 6 dagen echt kotsmisselijk. Ze is nu 8 weken en 3 dagen en nog steeds harstikke misselijk de hele dag.
Ik hoop ook net als jou dat ik daar geen last van krijg. Voel me nu harstikke prima, m.u.v. de buikpijn (darmen). Verder niet of nauwelijks moe, niet misselijk, beetje gevoelig borsten (meer soort spierpijn aan de zijkant en beetje gevoelige tepels), en in het begin honger. Maar nu niet meer zo....
Reden voor verdenking BBZ had te maken met flinke pijn in de linkerschouder, die buikpijn en duizeligheid. Daarbij had ik geregeld steken in mijn liezen die helemaal doortrokken naar mijn benen. En omdat mijn linkereierstok afwijkt, was ik bang dat het eitje(s) de baarmoeder niet gehaald hadden....gelukkig wel dus.