greetje83 schreef:Schorpioentje: misschien moet je je vent opgeven voor: Help, mijn man heeft een hobby haha!
Daisy: wat Minka ook al voorstelde, misschien moet je eens een homeopatisch slaapmiddel proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet...
Anntje: kijk je wel uit? Misschien eens wat vitamine tabletten met extra ijzer? En lekker veel spinazie eten, dat deed Popeye ook goed 😉
De sex staat dus bij bijna iedereen op een laag pitje, haha. Ach, ik denk dat elk stel daar last van heeft wanneer ze een kleine baby hebben. Je leven verandert zo enorm! Ik heb het er ook wel eens met mijn vriend over en net zoals bij Schorpioentje liggen we voordat we gaan slapen even lekker tegen elkaar aan.
Dit weekend gaan we met zijn drieën naar een hotelletje in Rhenen. Eerst lekker naar de dierentuin en daarna in het restaurant eten en zodra Max op bed ligt in de whirlpool met zijn tweeën! We willen niet met zijn tweeën weg, als Max mee kan, dan graag. Anders heb ik ook geen rust in mijn lijf. Hoewel ik wel snap dat anderen daar behoefte aan hebben, hoor!
HIhi heb k hem ook al vaker gezegd dat ik hem daarvoor wou opgeven. Heb het hem net ook even gezegd dat op het forum ook al iemand het voorstelde;) hihi kon er wel om lachen;) Ow en wat je zegt met weekendje weg. Zo zou ik het ook doen. Ik ga liever lekker met zijn 3tjes weg dan dat we haar dan weg moeten brengen. Ik denk hetzelfde als ze mee kan wil ik het ook. Vind het niet nodig om haar 'onnodig' weg te brenegn. Al begrijp ik de anderen ook heel goed dat ze even lekker tijd voor zich zelf willen. En lekker whirlpool, hmmm!! Als je dan lekker weg bent en je kleintje slaapt heb je nog genoeg tijd voor jullie 2;) Heerlijk!
Jootje: Vergeten op jou te reageren straks:oops: Maar meid het is gewoon een klier of iets, Zit helemaal goed met jou, probeer je niet teveel zorgen te maken. Hele dikke knuffel van Nica en mij!! E wat betreft het uit logeren. Nica is ook pas 1 keer geweest. En toen was ze denk ik 2,5 maand ongeveer. Daarna zijn mijn ouders wel eens hier gebleven totdat wij terug waren van een verjaardag ofzo.. Vind het ook helemaal niet stom wat je zegt hoor, als het niet nodig is ben ik er ook niet zo makkelijk in:oops:
Zo ff verder bijlezen..