finaly87 schreef:nou de kat gaat weg hoor! het was al zo dat we erachter kwamen dat hij op t kleed piest.. dus daar werden we hem al zat om, maar toen striktere regels bedacht, niet meer in woonkamer laten als we er niet bij zijn enzo.. maar nu deed ie t dus gister waar we bij waren! ik betrapte hem, greep en vast en hoppa hij beet me! terwijl t inprincipe een super lief beest is, maar hij schrok misschien van t feit dat ik em betrapte.. hoe dan ook.. als een kindje hem vastgrijpt bijt hij dus ook van zich af dan.. dus hij moet gewoon echt naar een ander baasje.. hier zijn we niet meer blij met hem helaas..
bij de huisarts eerst de apotheek tetanus ophalen, meteen gevraagd van die antibiotica, ik moest t gaan overleggen met de arts.. dus door assistente de prik gehad en die heeft de arts er voor me bij geroepen.. t medicijn mag niet in 1e trimester, wel 2e en 3e.. en zit in de 2e dus mag em veilig gebruiken.. moest em zelfs nu echt gaan slikken want was er al laat mee.. moet meerdere malen per dag mn hand in een soda badje doen (maar hoorde dat bio-gaas beter werkt dus dat gaat mn man z kopen) en moet goed opletten dat t niet roder wordt of uitbreid.. want dan kun ej bloedvergiftiging krijgen en dat is weer dodelijk.. fijn he!?? t begin wel wat roder te worde en beetje te glimmen, flink dik ook.. maar als ik t niet vertrouwde moest ik meteen terug komen.. voel me er ook niet helemaal lekker van, duizelig, sterretjes.. heb mn gastkindje al op laten halen want kan helemaal niks met die hand! gelukkig is papa thuis voor jayron 😉
nog 9 dagen, dan weten we wat er in mn buikje zit! hoop maar dat die antibiotica echt niet kwaad kan hoor, vind t wel beetje eng..
och meisje toch!
ik snap het van de poes, ik zou hem dan ook weg doen!
hopelijk is de pijn snel weg en helpt de antibiotica!
spannend over 9 dagen weet je wat er in je buikje zit, leuk!
meiden wat was de hyves ook alweer?