effe gekeken lommel is te ver rijden voor een pretecho hiervandaan
waarom is er nou gewoon morgen niets open hahahhahahah...
tinkerbel77Oud lidBerichten: 1.623Lid sinds: 7 februari 2009
Evi1987 schreef:Hey meiden
Zat zelf bij de verloskundige daarom reageer ik nu pas.
Met onze Uk gaat het super. Ukje was de vorige keer pas 2,8cm en nu al ruim 15!!! De vorige keer was het ook meer een garnaal en nu al een heel mensje. Paste al niet meer goed in 1x in beeld haha. Konden helemaal het neusje en mondje zien, ruggegraat, voetjes, hersentjes. Super leuk! Mochten nu ook voor het eerst het hartje horen. Echt gaaf. Hebben nu ook een dvd opname dus dat vind ik erg stoer ( Voor echo, zie bijgevoegde foto's).
@Finaly; haha had ik toch gelijk. Nog zo'n lekker manneke erbij! Gefeliciteerd 😃
@Bloempje & Tinkerbell: haha leuk hoor die test. Had gister nog even gegoogled maar kwam wel ook veel forums tegen waarop stond dat de test een meisje aangaf en het een jongetje bleek te zijn. Andersom heb ik nog niet gelezen. Ben benieuwd, we wachten af!
[ATTACH=CONFIG]2089[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2088[/ATTACH]
Evi1987 schreef:@Nienke: van hoofd t/m voeten was het 15cm. Tot het kontje zal het dus een stuk korter zijn 😉 Maar letterlijk van top tot teen een cm of 15 dus :D.
@Finaly: hele mooie foto's!
@Bloempje: ik zeg volgens de test een jongen!
EHMVP schreef:haha grappig al die geslachtstesten!!
Bloempie, jaaa der komt zeker al wat mooi hoor!!
Ik ben vandaag naar de fysio geweest, was helaas niet zo'n heel goed nieuws.
ik heb (waar ik al voor vreesde) bekkeninstabiliteit,
Nog niet heel ernstig, niet dat ik plat moet ofzo maar ze zei wel ja kan hier wel al
goed last van hebben het is vervelend, en inderdaad dat is het zeker!!!
Nu dus even het gesprek met de bedrijfsarts afwachten woensdag en dan zullen we weten
wat voor gevolgen dit heeft voor mij werk, maar ik ben bang dat ik een heel stuk moet gaan minderen
in werk! Helaas maar goed daar is nu even niks aan te doen!
Hoe is het verder hier? nog plannen met koninginnennacht/dag?
liefs Ellen
linnie26 schreef:Hey meiden,
Heeft iedereen een leuke koninginnedag gehad? Wij zijn gewoon lekker bij ons in het dorp gebleven, het was wel erg gezellig!!
Ik heb op de hyves weer nieuwe buikfoto's gezet! Ik ben er wel al trots op, maar gister kreeg ik vaak te horen dat ik nog maar een klein buikje had 😞 Op slot werd ik daar wel een beetje gek van, want dat wil ik natuurlijk helemaal niet horen!! Die vriendin die 5 dagen verder is, die heeft ook al een veel grotere buik als mij!! Maar ja, ik denk maar zo, als mijn buik met 40 weken ook nog bescheiden is, is dat volgens mij alleen maar fijn!!
Ik heb vannacht toch zo'n heerlijke droom gehad! Dat wij al heerlijk met de kleine uk op mijn buik lagen!! Dat t kindje al geboren was en dat alles goed was!! De bevalling was een makkie en het geslacht klopte ook nog!! Als dat straks in oktober ook zo is, dan ben ik helemaal blij!!
Fijne dag vandaag!!
poelepetoet schreef:hahaha meiden..
heb de oplossing voor mijn kwabbeltje..
net een buikband gekocht met:
I'm not fat, I'm pregnant!
Zo... probleem opgelost hihi!
Ehmvp..wat voor oefeningen heb je gekregen?
ik ook van de bekkenbodemtherapeut, moet zeggen dat ik daar nog niet heel braaf mee bezig ben, al hebben ze me op het hart gedrukt dat wel te doen met mijn bekkenbodem..
lukt het bij jou?
Evi... ja kan me voorstellen dat je dan baalt... pff..
maar aan de andere kant, er wordt natuurlijk ook vaak ten onrechte aan dikkere dames gevraagd of ze zwanger zijn en dat is dan ook weer kwetsend.
Dus ik snap het wel als mensen voorzichtig zijn daarin.
Nienke..wat voor kinderkamer heb je? Wij hebben 'm bij babydump besteld. Gister ook de box en boxkleed erbij besteld.
Ga deze week wiegje bij oma ophalen, daar heeft mijn moeder, mijn tante en ik in gelegen!! Dus dat vind ik wel speciaal.
Ik maak alleen even andere aankleding. wiegjes is van riet, dus dat is gelukkig tijdloos.
Hebben jullie ook veel 2e hands? of alles nieuw?
xxx
SB schreef:Hier gaan we niets aan de babykamer doen. De kleine komt in de kamer van Linde. Deze is grijs, wit van Nijntje. Heel rustig en neutraal. Voor Linde gaan we een nieuwe kamer inrichten, maar voordat gaat gebeuren, moet mijn vriend eerst nog even een paar weekenden aan de klus.
tinkerbel77 schreef:@sb oke dan klinkt het toch wel erg handig zo,n kussen
ga ik er morgen even voor op uit. zulke aanbiedingen zijn zo uitverkocht.
miekie ook jij bent er positief over, met de hond gaat het nu redelijk al paar uurtjes niet naar buiten met m gehoeven, heb hem op dieet gezet
dan is het meestal zo weg.
@nienke je gaat echt wel groeien hoor hahhaha wees er blij mee dat je niet zo snel uitzet.
en dat twijfelen van mensen ik heb nu echt zo,n zwangere buik maar week of 3 geleden kreeg ik ook van die blikken jee is die zo dik aan het worden
en t is hier toch al zo dorps dus lekker gissen maar hahaha!!!!!!!!
en het kan ook liggen aan hoe je jezelf kleed ik vind strakke shirtjes zeker zo mooi staan dan van die wijde verhullende kleding die somige erg comfi vinden.
19ikke84 schreef:Met de kleintjes is alles goed. Afegelopen donderdag waren ze 8.5 cm.
Dus dat is goed.
Alleen de hematoom zit er nogsteeds en is nog niet geslonken. Hij is nog steeds even groot.
Waar komt dan al dat bloed vandaan??????Ja bloed wordt steeds opnieuw aangemaakt.
En daar begin ik nu gewoon van te balen. Ik bloed al 4 weken en ze kunnen mij niet zeggen hoelang het duurt.