Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
@Poelepetoet: ik ben dan 18 weken en 3 dagen. Moet er om 18:55 zijn, jij?
linnie26 schreef:Goede morgen meiden,
Finaly, ik kan me daar ook wel eens erg druk om maken. Maar wat ik me dan wel realiseer is dat je niet altijd in iemand zn portemonnee kan kijken en miss hebben ze wel niet heel bewust voor een kindje gekeken. Ik probeer altijd niet te veel te oordelen over andere mensen!!
Ik ben nu in totaal 4,7 kilo aangekomen, ik zit geloof ik ook wel aan de bovenkant van het aangekomen gewicht!! Ik weeg nu 69, waarschijnlijk ga ik toch snel over die 70 heen en dat wil ik eigenlijk niet, dat is toch altijd mijn magische grens, om het maar zo te noemen!! Maar ja, nu ik zwanger ben is daar natuurlijk niks aan te doen!!
finaly87 schreef:Idd Iet dat is handiger met slaapjes..
Ik ben net gestoken door een wesp in mijn voet!! En waar?? Gewoon net naast mn bed op de grond!!! Sjonge.. Wil bed in stappen, voel dat ik ergens in sta (dacht een naaldje ofzo) als reactie trek ik datgene direct onder mn voet uit.. Klein prikkertje.. Mn man op de grond kijken, ligt er een versufte wesp.. En ik had dus de angel. Nou we hebben t restje eruit kunnen peuteren geloof ik en hij heeft nog aan mn voet gezogen hihi.. Hopen dat t geen kwaad kan. Wat een pech! Eerst een kattenbeet (nooit gehad) nu een wespensteek (ook nooit gehad) 😉 truste!
Mieke25 schreef:Nienke van dromen heb ik geen last. Misschien dat je je onbewust zorgen maakt over de komst van de beeb straks en dat je daardoor 's nachts eng droomt? Of hebben je dromen hier niks mee te maken?
Finaly vervelend zo'n wespensteek! En hoe groot is nu de kans dat dat beestje net daar zit waar jij in bed stapt. Echt toeval.
Evi zo jij hebt hard gewerkt gisteren. Maar dan kan je straks wel weer genieten van een schoon huis (al blijft het helaas nooit lang zo :(). Wel grappig bij mij is nu ook een verstandskies aan het doorkomen, alleen een puntje zit erdoor dus doet hier gelukkig nog niet zo'n pijn.
Iet inderdaad wel fijn dat je dan een uurtje voor jezelf hebt. En voor de kleine ook goed omdat hij dan in zijn vast ritme blijft.
Evi ik vind het verschil tussen die bedels ook best groot en die van het plaatje is inderdaad mooier dan degene die jij hebt. Hopelijk is je moeder er wel blij mee.
Haha zeggen jullie trouwens altijd moeder? Hier is het mama. Zo nu ga ik ook maar eens aan de poets!
SB schreef:@ Finaly, ik ben het zeker met je eens hoor! Ik ben blij dat wij het zo hebben kunnen regelen, dat mijn vriend 4 dagen werk en ik zelf 3, daarnaast maar 2 dagen oppas nodig en dit doen beide moeders van ons. Wij zien hier onze moeders en Linde met volle teugen van genieten!
@ Nienke, ik droom hier ook meer hoor! Daarnaast merk ik dat ik wat onrustiger slaap tegenwoordig.
Hebben jullie ook last van de warmte? Hier alweer opgezette voeten, vingers, etc. Ik lig nu dus maar weer met mijn voetjes omhoog op de bank. Zo lekker ik hou van holland kijken.
Fijne avond allemaal!
Kris schreef:Hi allemaal,
Ik kom ook weer even een keertje kijken 😊 Vandaag precies 16 weken en voel me super goed, bijna geen klachten dus tot nu toe fiets ik met gemak door de zwangerschap.
Gister eindelijk een keuze kunnen maken voor de kinderwagen, het wordt de Joolz, eindelijk 1tje die we beide leuk en stoer vonden en die lekker reed. Nu nog ff kijken waar die het goedkoopst is of misschien wel via marktplaats... Nieuw istie rond de 800 euro, dus best een aardige uitgave voor alleen de kinderwagen. De babykamer hebben we ws ook gekozen. Volgende week gaan we ff kijken bij Babydeals.
Hoe is het met jullie en de aankopen? Wij hebben nog helemaal niets gekocht... willen wachten tot de 20 weken echo en dan lekker gericht shoppen.
Namen zijn we ook nog niet uit... ik zie steeds hele leuke meiden namen, maar me gevoel zegt dat ik een jongetje krijg... en daarvoor heb ik echt nog geen 1 leuke naam kunnen bedenken... pfffff... gelukkig hebben we nog even de tijd.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Groetjes!
finaly87 schreef:ja die van mij heb je al he nienke 😉
evi, misschien toch wat minder plannen als je steeds zo'n pijn hebt??
jammer hoor als je niks krijgt voor moederdag.. ookal hoor je als moeder altijd gewaardeert te worden, vind t toch een kleine moeite voor papa om iets leuks te bedenken! ik ben wel echt verwend met kado's (naar mijn mening te veel voor een moederdag!) en een lekker dagje gehad verder.. ontbijt op bed kon niet want kleine was vroeg wakker en papa was pas 9 uur thuis (sochtends).. redde t niet met een piepend ventje om op bed te blijven met hem ;).. maar wel lekker gefietst, terasjes gepakt, savonds lekker gegeten, spelletje gedaan.. dus was wel leuk!