Hallo!
Ik kom hier ook maar ff gluren, heb namelijk vanmorgen positief getest 😊 Als alles goed is mag ik voorlopig bij dit clupje meekletsen.
Ik kan het nog maar moeilijk geloven. Ik voel namelijk ook helemaal niets, geen gekke klachten ofzo. Alleen een wat opgezette buik en een klein beetje eerder moe. Vriendlief reageerde best koeltjes vanmorgen haha, ik had de test gedaan en hij lag nog in bed te slapen.. dus heel voorzichtig het bedlampje aangedaan en er weer naast gaan liggen, met mijn testen in de hand
😊
Hij was heel blij, maar volgens mij beseft hij het ook nog niet echt. Ik wil het graag aan zijn zus vertellen, want die is nu 12 weken zwanger... dus die zou het super vinden. Mijn andere schoonzus ook (vriendin van mijn broer), die is 14 weken. Dus mijn beebje heeft gelijk al 2 neefjes/nichtjes 😊 Morgen nog een digi test doen en dan gaan we het wel aan onze directe fam (broers/zussen en ouders) vertellen. Waarschijnlijk zonder toeters en bellen, omdat het natuurlijk nog heeeeel pril is.
10 januari was de eerste dag van mijn laatste ongi. Dus uitgerekende datum zal midden oktober zijn. Ik weet natuurlijk nooit of het allemaal goed zal gaan, maar 1 zekerheid heb ik en dat is dat we in ieder geval zwanger kunnen worden. Dat is ook fijn om te weten.
Verder ben ik ook nog heel terughoudend in mijn emotie, heb zoiets van, juich nou maar niet te hard...er kan nog vanalles mis gaan.
Verder in het kort over mij: net 28 jaar, 7 jaar samen met vriendje van 33. Woon in Zuid Holland, doe administratief werk, fulltime. Zijn sinds oktober 2010 gestopt met de pil.
Ik ga is ff teruglezen hier of ik wat meer over jullie kom te weten 😃