erykah schreef:Nou spannend week. Veel echo's en afspraken. Maar ook erg leuk natuurlijk.
@hier Het gaat hier iets beter. Nog veel overgeven. Heb zetpillen gekregen van de huisarts en die halen de scherpe kantje er vanaf. Kan nu broodjes binnen houden. Maar warm eten lukt echt niet. Vanmorgen echt een drama hier. Ik was alleen thuis met mijn dochter (mannetjes was aan het werk) Ik ga na beneden om drinken te halen voor mijn dochter, ga ik zo ongeveer van mijn stokje. Ik werd zwart voor mijn ogen en hoorde ook niets meer. Ben maar op de grond gaan liggen. Heb daar 10 min, 15 min gelegen en hoorde mijn dochter op den duur weer huilen door de babyfoon echt verschrikkelijk gewoon. Ben zo kwaad als het ging weer naar boven gegaan (waar mijn telefoon nog lag) en heb mijn ouders gebeld, die waren er binnen 5 minuten gelukkig. Die hebben mijn dochter meegenomen en ik ben weer naar bed gegaan. Voel me echt niet goed gewoon. Heb gelukkig morgen afspraak bij de gyn. op half 10. Wil het wel even duidelijk aan geven hoe ik me voel. Vind het ook zo vervelend voor mijn werk dat ik mij steeds ziek moet melden. Was mijn vorige zwangerschap ook al zo. Ze zien me al aan komen. Heb het al wel aan mijn hoofd verteld zodat zij weet wat er aan de hand is.
Sorry voor mijn geklaag 😞 moest het even kwijt.
Heb me ook vanochtend weer ziek moeten melden na twee slechte nachten. Ik vind het ook altijd moeilijk om me ziek te melden hoor! Heb ook een hekel aan thuis zitten. De tijd gaat al zo langzaam met die misselijkheid... Maar, inderdaad, de gezondheid van mij en van de kleine is wel belangrijker. Zal wel weer bedrijfsarts worden en dan misschien halve dagen werken ofzo. Bij beide eerdere zwangerschappen was de misselijkheid wel na 14-16 weken over. En bij jou? Bij mij was de misselijkheid m'n eerste zwangerschap nog erger. Toen moest ik ook 's nachts spugen en was elke nacht een drama. De tweede zwangerschap was goed te doen. Toen kon ik ook gewoon werken en het zelfs voor me houden tot 11 weken. Dat gaat nu echt niet. Ik ben ook meteen open geweest, anders krijg je inderdaad wel scheve gezichten. Maar, ik heb nog redelijk goede nachten en dagen er tussen zitten. Hoop dat dit zo blijft!
Maar, dat is wel eng ja als het helemaal zwart wordt en je bent alleen met je dochtertje. Gelukkig konden je ouders meteen komen! Het is pittig, misselijk en moe zijn en al een kind hebben om voor te zorgen. Goed voor jezelf zorgen! Sterkte!