vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
oja als ik een bericht post klopt de tijd niet dat ik het postte. Kan je dit zelf aanpassen of ligt dat aan het forum?
Koekoek schreef:ik ga liever naar ballorig.. in de apenheul met die buggy's achter elkaar aan.. vorige keer was het moeilijk om met elkaar te kletsen vond ik.
in ballorig lijkt me dat makkelijker + Femke wil bijv. steeds lopen. in ballorig kunnen ze niet veel kanten op ..
maar misschien wil de rest wel naar apenheul..?
NoaM schreef:Welke ballorig zitten jullie aan te denken dan?
Koekoek, niet op hyves letterlijk over mij gehad toch???? 😉
Pfff ben nog steeds overdonderd hoor, kijk ook steeds even naar de mooie echo fotootjes!
Mijn buik is nog steeds gevoelig voelt als een blauw plek, dus daar wordt ik wel onzeker van!
NoaM schreef:Welke ballorig zitten jullie aan te denken dan?
Koekoek, niet op hyves letterlijk over mij gehad toch???? 😉
Koekoek schreef:Joas is 7,5 week!
Ik heb al 2 jaar niet gewerkt .. dus heb nu zo'n zin om weer iets te doen! Niet hele weken, maar partime!
finaly87 schreef:Jayron heeft 5e ziekte.. Gelukkig ben ik de 3 maanden zwangerschap voorbij. Hij kreeg net allemaal licht roze/rode vlekjes op romp/nek en koorts neemt af, dus 5e ziekte.
En ik ben net door een wesp gestoken! Naast mn bed, onder mn voet.. Knap he!? Stom beest, wat moet ie daar. Eerst kattenbeet, nu wespensteek.. Allemaal nooit eerder gehad haha.. Rot beest. Angel is er als t goed is helemaal uit. Hopen dat t geen kwaad kan verder.