KoekoekOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 27 juli 2010
voor de meiden die trouwens nieuwsgierig zijn naar de borsverkleining; kijk ff op onze hyves
Lunanoa schreef:Mama je bent toch zwanger!!!!!!!!! Wooooooooooow! Gefeliciteerd!
finaly87 schreef:is er niets specifieks wat donna erg leuk vind en de meiden toen niet zo leuk vonden of iig wa je nog niet hebt..?
ik wil nog naar toys r us om ff te kijken wat we voor Jay doen.. wil tliefst 1 groter kado ipv meerdere kleine kados.. dat bewaren we dan voor de visite en de sint/kerst ;)..
wil denk ik dat plastic wip/wapje gaan kopen.. eerst ff kijken of we toch nog zo een plastic gereedschapstafel vinden met toebehoren..
Koekoek schreef:mama:
ik zag dat je in een ander topic typte dat je misschien langer zwanger bent?
Maar je was toch pas echt die maand dat je zwanger werd begonnen..? dan kan dat toch niet?
ben benieuwd hoe het gaat; 3 meiden op 1 kamer, wordt vast dolle pret :D
mama1988 schreef:koekoek: dat lijkt me ook lastig, maar even door zetten je hebt zo mooi resultaat. heb je hulp in huis?
Koekoek schreef:goed dat je gebeld hebt.. een hele opluchting zeker?
ik vond het 2x niet leuk om te vertellen, was zo gespannen .. aan vrienden en jullie wel, maar ouders..
mama1988 schreef:Verder geen kwaaltjes wat trek in andere eten (vooral vleeswaren of bami/nasi enzo voor de rest eet ik niks, leef over dag op 4 crackers en een liga en wat drinken want ik wil niet te veel aankomen. En misschien beperk ik dan ook het maagzuur, bij donna zoveel last van gehad. deze week ook nog gewoon gesport blijf ik ook doen tot het niet meer gaat)