mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
vj: ondanks je drukte denk aan je zelf he.. en lekker die cake hmmmm veel plezier met je visite
finaly87 schreef:hier alles goed vandaag!
heb alleen zo weinig energie.. en mn buik voelt heel strak en gespannen.. heb volgens mij eergisternacht echt een groeispurtje gemaakt.. had toen veel last van mn buik ook..
begin nu ook wat krampjes te krijgen, maar ben ook een stuk gaan fietsen vandaag, had ik misschien beter niet kunnen doen..
x
Mar22 schreef:Zooo de ramen van Fenna haar kamer en van de babykamer zijn gewassen, de was staat alweer aan. Onze spiegel op de kledingkast even de ramen van gewassen, en ga nu even de gang/hal grote beurt geven... Als ik eenmaal bezig ben dan kan ik niet meer stoppen ;)
Mar22 schreef:Jeetje wat voor snelle wasmachine heb jij dat je binnen no time 3 wassen weg kan wassen? 😉 Die wil ik ook ;)
Dientje1 schreef:Wij wassen of drogen nooit 's nachts. Wil het risico niet lopen dat het in de brand vliegt. Dat is hier in de omgeving al 3 keer gebeurd de afgelopen paar jaar. En de brandweer raad het ook sterk af. Wij hebben ook geen weekend stroom zeg maar. Ik was wanneer er genoeg was is voor een machine vol. Dus was regelmatig in de week.