koekoek: sterkte meid en ene hele dikke knuff
mama: zou ook proberen ze niet teveel snoep te geven, want als ze dan veel snoepen hoeven ze het avondeten niet, omdat ze geen honger hebben.
hier krijgen ze soms 1 keer op een dag iets lekkers, ligt eraan hoe laat ze wakker zijn, als ze laat wakker zijn, geef ik ze ;s middags fruit en krijgen ze nog geen eens een koekje, zijn ze eerder wakker, krijgen ze 's ochtends fruit en 's middags een koekje
finaly: dus je hebt jayron al aangemeld voor peuterspeelzaal, moet je volgens mij ook op tijd doen, toch? wij gaan het niet doen, ik vind als ze na kdv gaan, al goed en dan op mijn vrije dagen ze ook nog na peuterspeelzaal, echt niet 😉 dna moet ik ze nog meer missen 😉
zal in begin idd wel wennen zijn voor jullie 2, maar het is ook wel goed, als hij met andere kindjes leert spelen en omgaan.
ymmas: dat was schrikken idd van het slaan, hier Gwen wel een kee,r beet ze ineens in mijn lip, was ook echt ervan geschrokken.
hier ook weinig nieuws, vandaag met de kids en mijn vader naar de efteling geweest, was leuk! ze hebben daar 1 uur in de wandelwagen geslapen en we waren rond 4 uur thuis, dus heb ze meteen in bed gelegd, want ze waren nog super moe, hihi.
dadelijk pasta eten, jammie