tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
spannend voor jou ook schattemie, mooie buik!
tweety1982 schreef:dank je...
snippie komt bij jou vast ook goed, en zo niet heb je mooie blijvende heringering zei iemand keer tegen me ;)
Prinses88 schreef:Wauw, mooie buik Finaly.. Wat een verschil zeg!
Tinkerbell, ook erg mooi..
Ik ben 1,75 en woog voor de zwangerschap 61 kg.. Tja, mn BMI was goed dus ik was tevreden! Was voorheen altijd 54 kg, kon eten wat ik wilde en kwam niks aan.. Dus ik ben nu wel blij met mn gewicht! Sinds ik zwanger ben 2,5 kg afgevallen en begin nu weer aan te komen..
snippie schreef:mijn bmi is ook goed alleen ben ik nooit tevreden.
Prinses88 schreef:Hangt natuurlijk ook van de persoon af.. 😉 Ik ben vroeger altijd gepest vanwege mn gewicht, ze zeiden altijd dat ik anorexia had terwijl dat helemaal niet het geval was.. Dus ik ben heel snel tevreden met mn gewicht, gaat erom dat ik gezond ben..
snippie schreef:das waar.
Ik ben gezond maar gewicht blijft bij mij altijd een opstakel
waarschijnlijk als ik straks 54 weeg wil ik weer minder wegen.
Prinses88 schreef:Hangt natuurlijk ook van de persoon af.. 😉 Ik ben vroeger altijd gepest vanwege mn gewicht, ze zeiden altijd dat ik anorexia had terwijl dat helemaal niet het geval was.. Dus ik ben heel snel tevreden met mn gewicht, gaat erom dat ik gezond ben..
finaly87 schreef:jorina, jeetje dus met 1,65 moet je 61 kg wegen?? pff met 1.70 dan iets van 65 ofzo? nou dat zou niet eens bij mij passen, is m'n bouw gewoon helemaal niet. dus dat BMI is ook maar wat vaags dan.. toen ik 58 woog met 1.70m zat ik prima in de BMI.. dus dat is wel apart... maar er is een breed begrip in de BMI lijn waar je in mag zitten wat nog "goed" is.. zat in t begin van t goede, maar goed is goed! ;).. hoop na deze zwangerschap op de 60 kg te zitten (en blijven)...