Tweety wat supergaaf, leuk met die collage zo! Als ik wat toe mag voegen aan de tot nu genoemde overeenkomsten, ik denk dat ze de ogen van je man heeft, qua oogleden boven en onder zeg maar... Maar is moeilijk te zien!
Zoe ooooh jullie hebben echt veel dieren!!! Ik ben dol op dieren maar iets minder op de verzorging, dus wij houden het maar bij twee katten (waarvan er een nu opgerold tegen me aan ligt te knorren, gezellig maar wel een beetje warm!) Ik zou ook wel heel graag konijntjes willen, misschien als de kleine straks een beetje ingeburgerd is, dan heb ik door de weeks ook wat tijd om eraan te besteden... Zoek je meisjes- of jongensnamen met een E voor de andere twee veulentjes?
Owja ik weet niet waarom ik in mijn hoofd had dat jij een meisje kreeg, kwam vast door tweet en selly, er komt een hoop roze voorbij als zij posten haha 😃
Wij weten ook wat voor soort baby we krijgen, maar houden het voor ons... Bij mij op mijn werk hebben we een poule waar iedereen invult wat ze denken dat het wordt, wanneer het geboren wordt en hoe het gaat heten. Een collega had haar gok al ingevuld en ze had het geslacht goed, de naam is de middelste naam die we hebben gekozen dus ik ben benieuwd of ze gelijk heeft over de geboortedatum, dan komt de baby 2 augustus 😊 Zou wel eng zijn als ze zo dicht bij het echte resultaat zit! Jammer genoeg hebben ze nu besloten dat ik de rest niet mag zien voor het geval ik anders de naam verander haha...
Pinky leuk kamertje! Nu lekker inrichten 😃
Lin had je een voorkeur van de huizen waar je nu op gereageerd hebt? Hopelijk krijg je snel een ja op een huis dat je helemaal ziet zitten!
Elmo begin jij nu ook al dieren te redden haha! Nee hoor, hartstikke goed, stomme katten ook altijd met hun babyvogeltjes vangen! 😞
Midara meis neem de rust die je nodig hebt he!
Tej ja woensdag wordt hier qua inrichting echt het omslagpunt, dan gaan we van het leegruimen van het kamertje meteen door naar een kant- en-klaar babykamertje waar we nog een paar dingen aan moeten doen, heerlijk!
Ik weet niet meer wie het vroeg van het matrasje, ik heb bij het kamertje een matrasje besteld en qua prijs ongeveer de middelste gekozen, was me er niet van bewust dat er zo veel variatie was eerlijk gezegd... In het familiewiegje ligt nog een matrasje dat volgens mijn moeder nog prima is, mocht ik er niet happy mee zijn dan kijk ik even of ik een nieuw matrasje in de goede maat kan bestellen. De baby zal er waarschijnlijk maar een paar maandjes op slapen, dan is hij/zij uit het wiegje gegroeid als het goed is...
Lucinda ik heb het kraampakket al binnen, kreeg ik vorige week zaterdag. Er zit inderdaad een knuffel in, wel grappig op zich! Jammer van alle minder leuke dingen die er onder zaten 😖 Ben benieuwd of jij twee knuffels krijgt, weten ze bij CZ dat je een tweeling krijgt?
Hier het weekend begonnen met lekker in de stad eten - manlief had eigenlijk geen zin om naar de Blokker te gaan om die babyfoon te halen, en toen ik dreigde dat ik hem dan zelf zou gaan halen, stelde hij voor om dan in de stad te gaan eten en daarna even naar de Blokker, we wouden ook een nieuwe dweil en zo'n dagkaart. De laatste twee waren geen probleem maar voor de babyfoon moest die vent de hele tent af bellen, hij kon ze niet vinden en had ze ook niet gezien nog. Nu bellen ze als-ie binnen is, moet mijn man 'm alsnog gaan ophalen, maar hij werkt er 5 minuten vandaan... Verder was 't wel erg gezellig in de stad, fijn dat hij eindelijk weer aanspreekbaar is nu zijn stomme project voorbij is! 😃