Allegra ons hondje is altijd al vanaf een paar weken oud aan het tobben ja..
komt ineens onder de bulten of uitslag en heeft veel jeuk en daar kun je z; on beestje ook niet mee laten lopen
en dat herhaal zich elke maand dus het is iedere maand kassa.
wij wonen aan een dijk dus op het gras loopt hij wel, het beste is op kort gras, maar ik kan moeilijk mijn hondje op straat uitlaten dat gaat niet.
dus vandaar dat het elke keer herhaald, we vinden het wel ontzettend jammer want we gingen vaak naar de drunese duinen en biesbosch en het strand
maar helaas..
ik voel ons kindje zo duidelijk omdat het echt heel strak in mijn buik ligt dwars over mijn buik
rechts zie je bij mij echt een bolletje en links van mijn navel een half bolletje heel erg leuk, maar nog leuker als het goed gaat liggen haha!
beekse bergen zal idd wel druk zijn en warm..
maar het is wel mooi daar..
voor de gene die ook een keer een dagje uit willen en van vogels houden heb ik een tip!
http://www.papegaaienpark.nl/ ik had het er hier met mijn man over en die zei van stel dat jij zelf nu bevalt dan weet ook eerst niemand dat want mijn man zit haast niet op internet, hyves
en al helemaal niet op forum's en ik moet minimaal 24 uur blijven of langer dus bij mij zullen jullie ook niet snel nieuws hebben..
en je moet er maar net aan denken he als er zoveel nieuwe dingen op je afkomen en je z'on mooi kleintje hebt.
fijne dag allemaal