Omdat meerdere dames het er over hadden dat ze het leuk vinden dat er een nieuwe discussie gestart word voor dames die al zwanger zijn of zwanger proberen teworden met ons eigen vertrouwde cluppie:) Maar ook omdat er dames bij zijn die het niet fijn vinden om steeds de verhalen van de zwangeren te lezen, omdat het helaas bij hun niet wil lukken!:( Wij willen daar namenlijk wel rekening mee houden, vandaar dat wij dit erbij vermelden en daarom deze nieuwe discussie hebben geopend!
Verder is het natuurlijk van belang, dat wij hier zijn om elkaar te steunen en elkaar aan tehoren en ons verhaal te laten doen!:-D
Namens iedereen voor de zwangere meiden een voorspoedige zwangerschap!:-D De meiden die bezig zijn met zwanger worden, veel klus plezier!:-D
Dikke Knuf! XXX
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ik ben heel misschien nu zwanger (vandaag, 6 dagen voor mijn NOD test gedaan die heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief was). Moet dus nog even afwachten. Klets wel al mee bij andere topics maar vind het hier denk ik ook wel leuk.
Mijn naam is Evi, ben 23 en woon 3 jaar samen. Wij gaan nu voor onze 1e en dit is voor ons ronde 3.
Guppie20Oud lidBerichten: 1.067Lid sinds: 29 maart 2010
Doe ik! Het is echt een hele dunne miniscule streep dus ben nog lang niet overtuigd. Ik zeg ook altijd een streep is een streep maar als het over mijn eigen streep gaat ben ik opeens minder overtuigd haha.
Je hoort het nog!
Ik was 13weken en 3 dagen zwanger totdat ik ziek werd (colitus ulserosa) darmziekte. en nog eens een griep er overheen. Toen stond het hartje stil van ons kindje, ik was veel te zwak en kon amper eten.
Ben nu 5 dagen overtijd en hoop dat het raak is, ben normaal nooit overtijd maar netjes optijd:)
spannend dus!
X Gup!
Ja maar als je er zelf een goed gevoel bij hebt:D heb je ook veel symtonen? Ik heb opgeblazen gevoel krampjes in buik en last van mijn banden en onderrug:) Heel af en toe heb ik steken in mijn tepels en deze zijn ook donker van kleur:)
X
in mijn vorige zwangerschap had ik juist niks alleen hele erge pijnlijke borsten:) Maar nu is dat het tegen overgestelde! Ze zeggen dat elke zwangerschap anders is en dat je niet altijd perse last van je borsten hoeft tehebben, dat kan ook later in de zwangerschap komen.
Al sinds de dag van de 'bevruchting' krampen. Duizelig als ik snel opsta. Misselijk bij bepaalde geuren (vandaag is het helemaal erg), gevoelige en iets donkerdere tepels. Heb zelf het gevoel dat ik zwanger ben maja misschien WIL ik wel gewoon heel graag zwanger zijn haha
haha ja dat kan het allebei zijn. Ook omdat je zo vroeg getest hebt, maar dat wil niks zeggen want wie weet ben je wel gewoon hartstikke zwanger:D maar zit je gewoon in het begin!
word in mei 22... ja is leuk rond zelfde leeftijd:D Ja is natuurlijk wel moeilijk maar we hebben het afgesloten:) en nee hoop het nooit meer mee tehoeven maken!
Ik wil ook graag mee kletsen met dit onderwerp. Ik ben yvonne en ben 26. Ben nu bijna 3,5 jaar samen met mijn vriend. Inmiddels verloofd en bezig voor ons 1ste kleine wonder. Vorig jaar maart (de 21ste) ben ik gestopt met de pil. Helaas hangt het bij ons echt van de timing af mijn vriend is namelijk chauffeur en erg vaak van huis. Soms is hij wel een avond thuis maar het maakt het er niet makkelijker op.
Spannend voor jullie alle 2 hoop dat jullie positief testen. Ik zit inmiddels in ronde 11.
@Guppie, iets ergers kan je niet overkomen volgens mij. Is echt vreselijk maar wel goed dat jullie het blijven proberen.
Ik praatte al mee in een ander onderwerp maar vind het leuk om ook ergens anders mee te praten. Dit keer viel het gunstig gelukkig. Gister eisprong gehad dus vrijdag en gister geklutst:-D. Even afwachten maar deze ronde. Over 14 dagen weet ik het. Dat gaan 14 hele lange dagen worden....
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
Ik zal me graag willen aansluiten bij dit topic als het van jullie allemaaal mag 😊 ! Zal me even voorstellen.
Ik ben Nina en ben 23 ! Ik ben in dec2009 gestopt met de pil dus nu al ruim een jaar bezig (ronde 14) voor een lief wondertje. Hopen dat het wondertje snel mag komen bij iedereeen!
vanmorgen weer getest (5 dagen voor NOD) en nu weer een licht posi test. Gister was het meer een schaduwstreepje maar vandaag is hij wel duidelijk te zien hoewel hij nog licht is. Ga morgen dus weer testen maar begin te denken dat ik harstikke zwanger ben 😃
Zie inderdaad een heel licht streepje. Je kan het beste misschien op de dag van je NOD zelf testen dan heb je kans dat het duidelijk is. Maar ga je alvast heel voorzichtig feliciteren.
Bij het topic zwangerschapstesten staat een duidelijkere foto. Ik doe morgen sowieso weer een test... een digitale. En dan op mijn NOD. Owww hoop zo dat het goed blijft zitten, Hoewel dat hij licht is is het wel echt een duidelijke streep.
Spannend!
Owww spannend zeg. Ik krijg bijna de neiging om ook mijn HA te bellen. Kan het niet uitstaan dat ik zo'n lichte test heb maja is 5 dagen voor NOD. Hoe ver ben jij nu dan?
En nee:p heb alleen bij mijn handtekening heel voorzichtig posi gezet. Voornamelijk omdat er vandaag dus wel een duidelijke streep te zien is. Morgen een CB. Als die weer posi is dan maak ik ook een leuke ticker enzo.
Bijna zwangeren februari Naam--------Leeftijd------Ronde-----Bezig sinds--------NOD Guppie20---------21------3(na mk)----maart'10-------02-02-2011 Nien-------------23-------14----------dec'09---------27-02-2011
Zwangeren! Naam--------Leeftijd---Ronde-----Bezig sinds--------NOD Evi1987...........23...........3..............nov '10.............12 feb (op 7 feb licht posi test... ben ik echt zwanger???)
haha was gister avond echt grappig btw, lig ik met me mannetje te chillen op de bank en natuurlijk als ik rust krijg ik last van me banden hahaha, zegt hij ik heb zo een last van gevoelige tepels:D eg ik ben je ook zwanger ja we delen het zij hij toen ahhhh hahaha geweldig zo'n vent!:D:D
ahhhhhhhh echt wel leuk. Ik smste gister mijn vriend: zou ik toch zwanger zijn, zegt hij: nee en ik ben ook niet zwanger. Ben benieuwd hoe hij daarover denkt als ik hem zo wakker maak haha.
wisten jullie dat zaadcellen hele rare dingen zijn? De meiden overleven langer en de jongens zwemmen sneller hihi! kan tot zo'n 7dagen in leven blijven! gaaf toch:)
gup, klopt dat had ik ook ergens gelezen jaaa ! maar 7 daagies, dat is wel lang ! haha nou ik ga nu gewoon hard aan de bak, nog meer dan de vorige maanden :razz: hahaha dan moet het toch wel een keertje raak zijn !!
en meteen een kussen onder je bips! benen omhoog en je vriend het erin laten blazen en tegen de zaadjes zingen. Dat schijnt bij mij geholpen te hebben haha. Na 1 maand met ovu testen en 3x vrijen schijnt het al raak te zijn. Ik vind het een goede tip haha!
en guppp, doggieee jaaa dat doen we vaak, is manlief helemaaal gek van !dus dat scheelt hahaha.. vanavond maar weeeeerrrr.. hahaah 😊 en oeeh nog 10 minuutjes !
mmmm shit nopes lager dan 1 dus geen zwangerschap!:) volgende keer beter hihi moet wel langskomen om tekijken wat de oorzaak is omdat ik niet ongi ben geworden!
Xgup
evi, nou ja super dan toch ! haha alles om zwanger te worden he.. haha al zal manlief gek opkijken als ik dat vraag aan hem? jaa wil je even blazen en zingen, dat zal echt super zijn ! hahahahaha ...
@Evil, ja was inderdaad een erg duidelijke foto. Hoop het zo dat het niet vroeg misgaat. Heb zelf een vmk gehad en dat komt bij 9 van 10 vrouwen voor volgens mijn ha. Maar ga er niet vanuit dat het bij jou misgaat.
@Guppie, balen zeg dat je niet zwanger bent. Hopelijk kunnen ze er snel achter komen.
9 op de 10 is wat veel maar geloof wel dat het vaak misgaat ja.
Ik kan alleen maar hopen dat Knurkie lekker blijft zitten en uitgroeid tot een mooi klein kindje. Morgen eerst nog een CB zodat ik me zekerder voel. ben nog niet overtuigd. Wanneer ging het bij jou mis?
@Evil, ja leek mij ook erg veel maarja zij is de ha.... Ik was 6dagen overtijd toen ik bij ha terecht kon voor een test van hun.... Beetje aan de late kant maar oke. Snap niet waarom ik dezelfde of de dag erna niet kon komen. De test is zo gebeurd. De 8ste dag werd ik alsnog ongesteld wat er precies in mis gegaan weten we geen van allen helaas. Tot nu toe negatief getest dus hoop dat het deze ronde eindelijk zover is. We hebben besloten als we in juni nog niet zwanger zijn dat we naar de ha gaan voor onderzoek. Dan zijn we al een mooi poosje bezig namelijk.
@Guppie, ja zo het nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar het blijft wel rot.
yvonneadOud lidBerichten: 1.324Lid sinds: 15 februari 2010