Wat de positiekleding betreft: ik had al wel twee leuke broeken van Mamalicious gekocht in Nederland bij de Prenatal, in Nederland is het denk ik makkelijker dan hier, maar dan nog vond ik het lastig, want heb maat 27 voor broeken en vaak hadden ze die maat gewoon niet eens, alleen maar groter. Zelfs bij de Wehkamp zijn de meeste broeken van Mamalicious in maat 27 uitverkocht.
Maar gister dus hier (in Bolzano) op jacht geweest naar positiekleding (voornamelijk een broek) en dat was wel erg moeilijk, alleen al om een winkel te vinden waar ze het uberhaupt verkochten. Bij de Benetton hadden ze wel wat, maar was allemaal zo saai en de broeken vond ik ook niet leuk. Er was ook een Prenatal (met ander logo, dus weet niet of dat dezelfde is als die in Nederland) en daar was het echt vreselijk, het zag er ook allemaal zo cheap uit zeg maar... Uiteindelijk wonder boven wonder toch daar een broek gevonden met smalle pijpen (die zocht ik namelijk, niet met wijde pijpen, die zijn er genoeg), voor 30 euro en zeker met een langer shirt (die ik het liefste draag nu) is het echt een mooie broek. Hij valt mooi en heeft bovenaan elastiek, niet zo'n katoenen stuk wat om je buik zit (wat ik op zich wel fijn vind, maar als je een wat strakker shirt draagt schijnt die rand er doorheen en dat vind ik niet mooi).
Verder koop ik gewoon normale wat wijder vallende shirts, want positieshirts vind ik meestal echt niks, zo vormloos.
@Angie: het moet echt een spannende tijd nu voor je zijn, kan me zo voorstellen dat je continu checkt op de wc of er geen bloed is of niet?
Grappig trouwens dat het nu gewoon gelukt is zonder Preseed! Dit kindje had dat dus niet nodig, dat is ergens wel een fijn idee :-).
Ik blijf heel hard voor je duimen!!
@Sunlover: ik heb in Nederland bij miss Etam niks in een kleinere maat kunnen vinden (ik heb soms trouwens xs, soms s), maar was natuurlijk maar in 1 vestiging geweest, dus dat zegt niet zoveel.
Wat die spierpijn betreft: ik heb twee keer een inwendige echo gehad (met 6 weken bij de eerste gyn en met 8 weken bij de nieuwe gyn, omdat die andere gyn niet beviel) en toen had ik daarna wel een soort van spierpijn in mijn buik (vooral bij die eerste echo, die vrouw was niet zo zachthandig, zelfs niet toen ik zei dat het pijn deed), dus als zij zo erg op je buik heeft zitten drukken kan ik me goed voorstellen dat je daar nu een beetje last van hebt!
@little diver: ik was vergeten op jou te reageren, ik hoop dat je ongi snel doorbeekt meis, maar fijn dat je er nu wat rustiger onder bent, misschien bevordert dat het ook wel!