fem schreef:@rebebba; mooi schema hoor! Evan komt juist 's avonds vaak vaker. Gelukkig dan 's nachts minder vaak.
Nu meestal op een voeding of zeven maar net met de regeldagen wel vaker.
Hoe lang drinkt Sven ongeveer? En geef je twee kanten of 1?
Ik denk dat Evan als hij wat ouder is ook wel wat minder zal clusteren ;s avonds. Hier was het tot ongeveer twee maanden zo dat hij vooral 's avonds heel erg veel dronk en toen opeens wilde hij elke avond 19 uur zijn laatste voeding en dan naar bed. Soms sloeg hij zelfs zijn nachtvoeding over en kwam hij pas weer 's ochtends om 7 uur, maar dat heeft maar een weekje geduurd, op een gegeven moment kwam de nachtvoeding weer terug en inmiddels komt hij ook nog een keer voor een late voeding rond 23 uur maar hij gaat wel gewoon om 19 uur naar bed, heerlijk! Ik heb heel lang nog op minstens 8 a 9 voedingen gezeten dus dat Evan nu al op 7 zit vind ik erg netjes! In het begin het ik twee kanten gegeven, toen een tijdje 1 per keer omdat hij er zo lang tussen liet 's avonds en ;s nachts, maar inmiddels zit ik weer op twee. Behalve 's nachts en de eerste voeding, dan maar één omdat ze zo vol zitten. Eerst kolfde ik dan de ander voor een voorraadje, inmiddels doe ik dat niet meer. Heb ook toen hij de avondvoeding ging overslaan nog een tijd gekolfd voordat ik zelf naar bed ging, maar kan dat nu niet meer doen omdat hij soms nog komt voor een late voeding en dan zit ik dan zonder melk. één borst afkolven zou dan ook kunnen maar ja, hou niet zo van kolven dus doe het alleen als het nodig is! (op t werk dus, bah :()