Zo, er is alweer aardig wat gekletst! Ben even een tijdje afwezig (geweest) ivm de verzorging van mijn caafje. Hij heeft vorige week een trugval gehad met longontsteking dus dat was even heavy.
Morgen een vrije dag dus ga ik alles rustig na lezen!
Het voordeel als je zo druk bezig bent, is dat de tijd omvliegt. Ik zit over de helft, joepie!!
Gister mijn 20 weken echo gehad en controle vk. Beide goed. Geen afwijkingen te ontdekken. Groei is goed. Bij de echo lag ze weer net verkeerd zodat niet alles gelijk te zien was haha. Is maar goed dat we het geslacht al weten want gister had ze mooi de benen over elkaar 😉
Ik voel het al iets meer, vooral de beentjes denk ik, net waar mijn placenta onderin mijn buik ophoudt. Een ruime week geleden toen we in de Efteling liepen was het echt feest haha; iedere keer als ik ergens lang in de rij stond kreeg ik een schop tegen mijn blaas waardoor ik snel naar de wc moest.
Ook hier naar de 9maandenbeurs geweest. Was erg leuk en erg druk. We hebben daar de kamer besteld: Interbaby Atlanta.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=5512&groep_id=37&merk=883&m=883Die hadden we al op het oog en op de beurs hadden ze een leuke aanbieding bij Babydump!